zaterdag 24 december 2011

December daily: Day 24 - Christmas Eve

Na een dag hard werken is heerlijk om je even terug te trekken


After a hard day's work it's so lovely to resign for a while


Om een zalig warm bad te nemen

To take a wonderful warm bath




En om een paar inspirerende magazines te lezen

And to read some inspiring magazines



Nadat m'n mannetje het eten had gekookt werd het tijd om de kadootjes uit te pakken, er stond zelfs een pakje voor mij onder de boom. Een mooi tasje van de Hunkemöller met een prachtig setje in turqouise, die Kerstman weet toch precies wat ik mooi vind! Dank je wel hoor Kerstman, dikke kus van mij!

After hubby cooked dinner it was time to unwrap the presents, even for me there was a little bag under the tree. A lovely bag from Hunkemöller (ladies underware store) with a gorgeous set in turkoois, Santa knows exactly what I like! Thanks Santa, big hugs from me!



Maar er was nog een schattig tasje, speciaal voor mij! Het kerstpakket van m'n zusje, meer daarover morgen

But there was another cute bag, especially for me! The Christmas gift from my sister, more about that one tomorrow



Na het uitpakken van de kadootjes en het doen van de vaat was het tijd om de kaarsjes aan te steken en om heerlijk onderuit een echte kerstfilm te kijken

After unwrapping the presents and doing the dishes it was time to light the candles and to lie down on the couch to watch a real Christmas movie



Tijd voor Santa Claus 2

Time for Santa Claus 2


See you tomorrow, have a holly jolly evening!

Hugs,





20 opmerkingen:

Kim zei

Klinkt allemaal heel erg goed. Leuk dat de kerstman ook aan jou heeft gedacht. Ik ben heel benieuwd wat er in het tasje zit. De buitenkant maakt in ieder geval heel nieuwsgierig.
Groetjes van Kim die net creatief met marsepein is geweest en nu nog even lekker op de bank gaat.

Carla zei

lekker verwend dus...die goeie ouwe kerstman toch!!
Ik wens je nog een gezellige avond en voor de Kerst ook veel liefde en gezelligheid!!

liefs Carla.

Pierelantijntjes zei

Heerlijk zo'n bad! Wij hebben alleen een douche maar als we op vakantie gaan, wil ik altijd een huisje met een bad, omdat ik dat zo lekker vind.
Wat is de kerstman toch weer gul geweest ;-)
tot morgen,
XXX Ester

vrouw Hommel zei

Geniet maar heerlijk van alles , je hebt ons zo verwend iedere dag.
lieve kerstgroet

Mirjam zei

Hoi Elly,
Wat een warm bad niet kan doen voor een mens. Heerlijk lijkt me dat, ik heb er zelf geen, vandaar... Maar een warme douche is ook lekker natuurlijk. Gezellig hoor, samen al die mooie pakjes uitpakken en daarna lekker met z´n allen voor de tv, kijken naar zo´n heerlijke film...
Geniet van de komende feestdagen,
Lieve groet,
Mirjam

liesje zei

Fijne feestdagen!
Geniet er maar van,want dat zijn nu juist de dingen die het leven zo leuk maken.
Lieve kerstgroetjes Carine

hokje zei

Dat is nog eens een ontspannen kerstavond. Op naar morgen en het kerstpakket van je zus...

Lieve groet, Miranda

Maia zei

Heerlijk je bad de cadeautjes en de film!
Morgen ook een heerlijke kerstdag gewenst!
liefs Maia

flowersandhome zei

Een gezellige, rustige kerstavond, echt waar heerlijk lijkt me dat. Wil ik ook wel eens een jaartje. Fijne kerst gewenst voor morgen, wel, vandaag eigenlijk;-)
Groetjes,
Marian

Teacup-In-The-Garden zei

Wasn't it a wonderful evening?
Markus

rianne atelier Koekendiefie zei

Nou de kerst kan beginnen bij jullie alles is tot in de puntjes verzorgd. Gezelig gezellig gezellig hoor. Volgend jaar moet ik toch ook maar eens een beetje meer doen.
Fijne kerstdagen voor je hele gezin maar natuurlijk ook voor jou.
Warme kerstgroet Rianne.

Anoniem zei

Wat een heerlijke verwen-avond.
Wens je nu ook gezellige dagen toe.

Lieve groet,
Gerry

Margie’s daughter Leiny zei

Merry Christmas Elly, Hugs Margie.

It's me zei

Leuk leuk !! geniet...kerstknuffels...xxx...

Nicole (MLBV crafting) zei

Een lekker ontspannend begin van de kerst.
Fijne kerstdagen en groetjes, Nicole

All Seasons zei

Oooh wat heerlijk even in bad (heb nm geen bad, wel een regendouche..)
Jij bent lekker verwend hoor door de Kerstman!!

Ik wens je 2 hele mooie Kerstdagen en dank je wel voor al je leuke posten die hier iedere dag weer voorbij komen in december. Soms hou ik het bijna niet bij om ze allemaal te lezen..
Geniet!!
Liefs,
Patricia

little sweet things zei

Geniet van deze gezellige dagen!
Groetjes, Sas

P.s. er ligt hier een pakje onder de boom met mijn naam erop en ik heb voor het eerst echt geen idee wat er in zal zitten en niemand hier geeft me ook maar een kleine hint, zucht moet nog helemaal tot morgen avond wachten.

Fia zei

Wat heerlijk relaxen in bad na al je leuke posten heb je dit el verdiend.....hartelijk dank voor al het moois waar wij ook van mee mochten genieten....heb gezellige kerstdagen en een fantastisch mooi 2012..

Lieve groetjes Fia

Een sneller kloppend hart zei

Wat een verwennerijen!

Ik roep jou trouwens uit tot Miss Creatief 2011, serieus!!! :)

Fijne kerstdagen nog!

Groetjes Veronique

Anoniem zei

Lekker in bad,helaas heb ik die niet meer en je bent flink verwend,genieten! lieve groet Musje.