woensdag 31 oktober 2007

C-Y-W #4: I want to look inside your head

klik op de foto om te vergroten/click on the picture to enlarge


Het is weer op het nippertje, maar ik heb 'em af, de 4e challenge van Color-Your-World!
De opdracht van deze keer: gebruik de kleuren oranje en bruin.
Dit is niet helemaal mijn kleurencombi, maar daarom juist een uitdaging!
Verder ben ik de laatste dagen wat afwezig geweest in bloggersland, maar het was nogal hectisch om alles weer op tijd af te krijgen voor het Scrapbook-Magazine. Maar het is weer gelukt (denk ik!). Als het goed is, komt het magazine rond half december weer uit.
It was in the nick of time, but I managed it, the 4th challenge of Color-Your-World!
The assignment this time: use the colors orange and brown.
I must say, not so much my cup of tea, but hey, that's the challenge!
I've been a little absent in bloggersland the last few days, but that was because of the stuff I had to make voor the Scrapbook-Magazine, so I was very busy. But it's all finished now (well, I 've one l.o. to make), I hope they like it!
See you!
Groetjes Elly

14 opmerkingen:

Marjolein zei

Dit is weer super Elly!! Kan me indenken die tinten, ik wil elke keer meedoen, maar vergeet het steeds.... Nou ja, nu te laat:-)
Dat ticket, is dat een stempel van AL??? Ik vind em super..... en dat uiltje is zooo cute!

Alma zei

Wat een geweldig mooie LO! Ondanks dat je de kleurencombi zelf niet zo mooi vind is hij wel súper geworden, evenals de vorige LO, die vind ik ook prachtig! Je LO van de keuken vind ik ook zo mooi! Zag hem voor het eerst in het magazine en later op je blog; heel erg mooi! Groetjes Alma

Marlies zei

Ah mooi al die details, en inderdaad een lastige kleuren combi! Maar een HELE mooie jongens LO is het geworden, vind het scalloped randje linksonder ook mooi

groetjes Marlies

Je@net zei

Geweldig Elly, wat een gave lo is dit geworden!! De kleuren hebben prima uitgepakt, super leuke details....helemaal toppie dus!
Ben benieuwd naar je creaties voor het SBM!!

My Paper World zei

I think that the colours look great! This is amazing!

Mireille zei

prachtig met dat vogeltje.. helemaal cute!!

atelierlemlem zei

Wat mooi Elly! I scrap ook, maar weer wat anders dan jou, iets minder netjes ben ik bang.. Ook de foto is heel leuk!

Groetjes van mama Lieveheersbeestje.

Janny zei

waauw Elly wat een mooie Lo en dat uiltje is zo cute!
ben benieuwd wat voor moois je weer hebt gemaakt voor SBM

LiLi M. zei

Hoi Elly, Zelfs ik had SBM gekocht de afgelopen 2 keer, zo kwam ik dus je trap-foto tegen.
De combi oranje bruin was in de jaren 70 toch een klassieker. Ik had zo'n gehaakte sprei en in mijn kamer alles zelf bruin met oranje geverfd, ik zat nog op het basisonderwijs dat toen nog gewoon de lagere school heette. Vooral de metalen prullenbak die ik hoogglans bruin verfde met een oranje slinger erop die dan aan de achterkant ineens niet bij elkaar kwam, zie je het voor je? Hahaha!

Tiets zei

wowww zoo mooi weer Elly, je kan er wat van hoor!

Marjolein zei

Ben ik weer, zag dat CYW nieuwe designers zoekt en de challenge er nog niet is,.....snik, dus heb ik een andere gezocht, volgens mij bij jouw eens gezien? Category Stories, enne, die is al af LOL staat op m'n blog:-)

Sollicitaties duren lang, ik ben ongeduldig... (doe et maar even zo, ben je email kwijt ha, ha!)

sandra_w zei

Oooo wat mooi weer, Elly! Enne ik vond het erg leuk je in het echie te zien...heb er nu 'n gezicht bij ;-)

Lia zei

mooi gemaakt een ik ben weer heel benieuwd naar de projecten in de SM

D@nielle zei

mooi elly, superleuke details erop !