vrijdag 24 februari 2012

Moodboard

Het is weer de tijd van het jaar...
It's that time of year again...


... dan krijg ik verlangens naar een beetje kleur in huis,


... than I'm beginning to long for some color at home,



verlangens naar licht en lief en zoet

to long for light and soft en sweet


Dus maakte ik een moodboard op de houten muur in de woonkamer, met rose en linnen en ik zette het vast met masking tape (in rose en linnen)

So I made a moodboard on the wooden wall in the livingroom, with pink and linen and I attached it with masking tape (in pink and linen)


En ik maakte een kleine slinger van hetzelfde tape, samen met zacht turquoise

And I made a little bunting of that same tape, together with splashes of soft turquoise



Ja hoor dit is het, dit is voor mij lente!

Yep this is it, this is Spring for me!


En dat tape bestelde ik hier, waar ik al eerder deze geweldige pompoms vandaan had

And the tape I ordered here, from where I got those gorgeous pompoms earlier


Eigenlijk wil ik nog véél meer kleurtjes.... Voor elk moodboard en slingertje dat ik nog ga maken...


Actually I want many more colors... For every moodboard and bunting I'm gonna make in the future...




Nog eventjes wat anders: nemen jullie eens een kijkje hier, bij Mary Jane's Tearoom, nu snap ik waar al m'n nieuwe volgers vandaan komen! Mijn blog was afgelopen week Lola's Blog Van De Week, dank je wel Susan! En wat maakt zij mooie dingen hè... zucht... Past helemaal bij m'n lentemood!

And just something different: take a look on this blog, at Mary Jane's Tearoom, now I understand where all my new followers are coming from! My blog was last week Lola's Blog Of The Week, thanks Susan! And oh my, she makes the most gorgeous things... sigh... Fits my Spring mood perfectly!

Have a happy and colorful weekend!

Hugs,

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelijk heb je, volg je gevoel en haal de lente binnen!!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Je hebt mooie kleurtjes uitgezocht voor de lente, mooie zachte lieve kleurtjes.
We willen de lente welkom heten.

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Marieke zei

Heerlijk dat lentegevoel. En wat een leuk idee zo'n moodboard.
Geniet ervan! Lieve groeten en een fijn weekend Marieke

Stina zei

Susan heeft een prachtige blog,neem ook regelmatig een kijkje bij haar.

wat een frisse kleurtjes heb je al in huis gehaald.

fijn weekend
gr Stina

Irma zei

zucht wat een super post :-))

Margie’s daughter Leiny zei

Happy spring Elly, your touch of colour is really perfect after the long winter. Loving how you mix the old photos in too. So happy your blog has featured on Lola's blog of the week,sounds just right to me. Big hugs, Margie.

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Hello Elly..So much prettiness here!..Your posts are always so inspiring..I just love your creativity...Thanks so much too for mentioning my blog and it is so lovely to see Lola sitting on your page today...such a surprise!
Hope you have a lovely weekend full of all good things,
Susan x

Pierelantijntjes zei

Echt lentekleurtjes Elly! Leuk die vlaggetjes!
Ga ff een kijkje nemen.
fijn weekend
liefs Ester

Huize Kip Kakel zei

Laat maar komen die lente..ik heb me in de stad met kleding prachtige kleurtjes kado gedaan...
Fijn weekend, groetjes Hannie

Svenja zei

hello elly, i just found your blog :)
i like your moodboard a lot... i also did one today :)
the pompons in the pictures are so lovely :)
wish you a really nice weekend, svenja

Teacup-In-The-Garden zei

I like this little bird!
Markus

It's me zei

Turqoise yes yes !!!.....spring is in the air.......leuk leuk leuk !!..liefs van mij....xxx.....

flowersandhome zei

Hey! Kom wel eens bij Mary Jane langs, jawel, om dan helemaal weg te dromen bij de prachtige creaties die ze maakt. Heerlijk hé? Maar ook jouw moodboard met de prachtige tape(bedankt voor de link)en de lieflijke kleurtjes mag er zijn. Wat fijn voor je dat je blog gekozen werd maarre ik was al lang volger en wist al lang dat je bestond en je blog er één uit de duizend was. Altijd zo heerlijk hier een kijkje te nemen en bij je te gast te mogen zijn!
Proficiat Elly!
Groetjes en fijn weekend,
Marian

Kom Achterom zei

Ooh heerlijk wat een kleurtjes!
Het begint bij mij gelijk te kriebelen! hihihi Mooi gedaan hoor!
fijne dag
Yolanda

Een sneller kloppend hart zei

Heerlijk...ik word er helemaal vrolijk van deze ochtend!! Vooral met dat fijne ochtendzonnetje erbij en de hyacintjes die ik net zag opkomen buiten :)

Groetjes, Veronique

hokje zei

Wat een gezellige voorjaarspost! Leuk je moodboard (en gewoon op de muur...) Een post om vrolijk van te worden.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Karin zei

Heerlijk om de lente al een beetje naar binnen te halen. Ik ben ook helemaal into de masking tape, geweldig spul!

Mayflower zei

Ik krijg een Lente-gevoel als ik naar je mooie foto's kijk Elly. Wat een zachte frisse kleuren en wat leuk zo'n moodboard aan de wand.
Ik wens je een fijn voorjaarsweekend.
Lieve groet, Mea

Annemiek zei

heel leuk gemaakt Elly , het geeft een heerlijk sfeertje aan je mooie huis .
En met dat weer van gisteren komt die lente er gelukkig toch echt binnenkort wel aan !!!!!
Fijne zondag ,
Groetjes Annemiek

Krek wak wou zei

Wat leuk, Elly het moodboard op de houten muur! Echt gezellig met de zachte kleurtjes en plaatjes! Trouwens die pompoms zijn kei leuk!
Groetjes van Nicole

Sweet Cottage Dreams zei

Your tape garland is really cute! Yes, we love to dream of spring - it will be here soon!

xx

Jeanet zei

Helemaal gaaf die kleurtjes Elly....laat het volgende moodboard maar voorbij komen hoor :p.....of ben je druk met je spulletjes van de beurs :p

Liefs Jeanet

Unknown zei

Wat leuk Elly! Ik had zo´n beetje hetzelfde idee, maar ik heb nog maar een rolletje masking tape, maar komt nog wel! Leuk die vlaggetjes!
Lg, Nicole

obat alami kanker payudara zei

nice post..
thanks for share.. :D