woensdag 27 april 2011

It's Fair Indeed!

Fair Number 1




Vandaag staat helemaal in het teken van fairs! 2e Paasdag zijn vriendin Ina en ik naar Peet geweest, zij hield haar traditionele "open schuur". En het was weer geweldig, zoals altijd! Prachtige brocante, leuke mensen (het was weer super om jullie te zien, Saskia, Yvonne, Miranda en Karin! Altijd genoeg om over te kletsen!) en heerlijk weer. Het was gewoon een geweldige dag!




It's all about fairs today! The 2nd day of Easter I went with my friend Ina to Peet, she held her traditional "open barn" that day. And it was great, as always! Beautiful stuff, lovely people (it was so much fun to meet you all, Saskia, Yvonne, Miranda and Karin! Always lots to talk about!) and wonderful wheater! Just a great day!




Ondanks m'n voornemen niets te kopen, kon ik deze prachtige kan gewoon niet weerstaan. Het riep mijn naam, steeds harder en harder, en tja...toen ging ik overstag... ik ben toch wel zo'n watje... ik kocht 'em... en ik vind 'em geweldig!




Although my intention not to buy anything, I couldn't resist this gorgeous jug. It was calling my name, louder and louder, well...and then... I gave a lurch... I'm such a bungler... I bought it... and I lóve it!






Hmmm... mijn keukenraam zou wel erg kaal worden na de Paas, de haas- en eitjesmallen zouden weer opgeborgen worden... dus wat zou ik daar nu zetten.. denken... wikken en wegen... Ik heb natuurlijk nog niet zoveel spulletjes (ahum)... en toen... toen wist ik het! Ik had gewoon iets nieuws nodig!




Hmmm... my window-sill in the kitchen would be empty after Easter, the Bunny- and Eggsmolds would be gone.... so what would I put there....thinking....careful consideration... I've not many stuff at all (ahum) .. and then... I knew it! I needed something new!




En toen zag ik deze twee... zou helemaal perfect zijn... en hier staan ze dan!



And then I saw these two... would be perfect... and here they are!




Vind die glazen stoppen zo mooi en die handgeschreven etiketten




Love their glass lids and the beautiful handwritten marks




En dit is typisch een gevalletje van niet-nodig-maar-wil-het-gewoon! Wit riet... gewoon prachtig!




And this is a case of not-needed-but-just-want-it! White wicker... just gorgeous!




Voor deze zou ik wel een plaatsje vinden, hoe dan ook! Nu had ik ook nog een gave ijzeren mand, maar die staat buiten, die krijgen jullie ook nog wel een keertje te zien! Was ik nu even vergeten!



For this one I knew I would find a spot, no matter what!

Another Fair




En ik zal er ook staan met m'n eigen stalletje! Ik hoop jullie daar te zien, het wordt echt superleuk, dat beloof ik jullie!


And I'll be there with my own booth! I hope to see you there it will be fun, I'll promise you!



Not Fair








Oeps... en dit is niet zo fair... ik voel me helemaal een beetje beschaamd... ik was totaal vergeten dit lieve en mooie kado dat ik van Saskia heb gekregen te vermelden! Owww lieffie ik hoop dat je het me vergeeft (please, please, please!!!). Zij won een tijdje geleden een give away bij In den Uylenbal en zij mocht toen ook nog 2 andere geluksvogels uitkiezen en daar was ik er eentje van! Sas, nogmaals bedankt en dikke knuf! (Oh en de foto heb ik ook nog van je blog gestolen, het moet toch niet gekker worden! Maar ik kon de mijne nergens meer vinden)




Oops... and this is not so fair... I feel a little ashamed... I'm totally forgotten to mention this sweet and lovely gift I got from Saskia! Owww sweetie I hope you'll forgive me (please, please, please!!!). She won a give away a while ago at In den Uylenbal and she was allowed to pick 2 other lucky girls, and I was one of them! Sas, again, big thanks and huge hugs!




Well girls, I'm gonna enjoy the rest of this vacation, I hope the wheather will be as great as it was at the Easter days! I'll catch up with you these coming days!




Hugs,





Elly

30 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan! Ik mag zelf ook graag een fair bezoeken, maar helaas zit jouw fair hier te ver vandaan! Maar ook zonder mij zal het vast een hele gezellige dag worden hihi!

Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

oo nou die kan..die had ik ook gekocht hoor..een plaatje gewoon. leuk dat je op een fair staat maar helaas te ver weg...maar het wordt vast een succes...ik weet het zeker
liefs hannie

theeleuten zei

Wat doe je toch altijd leuke aankopen..geweldig!
Die witte mand vind ik een plaatje..helemaal gezellig!
En die potten ,volgens mij hadden wij ze vroeger ook!!

He Elly, een fijne konginnedag gewesnt, je gaat vast lekker snuffelen op de vrijmarkt!

Groetjes Evelien

rianne atelier Koekendiefie zei

Leuke spulletjes heb je weten te scoren. En het is altijd zo verleidelijk om niets te kopen he? Ook ik heb daar last van.
Groetjes Rianne.

Anja zei

Heerlijk je aankopen, ik word ook zo vaak geroepen hi...hi lekker aan toegeven!!
Groetjes Anja.

Jeanet zei

Whahaha Elly en al had je spullen zat dan laat je dit toch niet staan , krijg je alleen maar spijt van en kijk nu eens hoe gaaf het bij je staat !! Ze zal je het echt niet kwalijk nemen hoor, bofkont !
De Fair schrijf ik in m'n agenda , kan niets beloven maar je weet maar nooit !!
Lieve groetjes Jeanet

Madelief zei

Hoi Elly,

Wat een leuke spulletjes heb je gevonden op de fair. Vooral de kan vind ik erg mooi! Leuk dat je zelf ook op een fair gaat staan. Jammer dat het voor mij zo ver weg is anders had ik zeker een kijkje komen nemen.

Lieve groet, Madelief x

It's me zei

Nou ja !!! wat een boel leuks heb je gekocht en gekregen !!.....echt !!!....leuk leuk !! en hoe je het verteld,...superrrrrr.....fijne avond liefs Ria.....xxx

LiLi M. zei

Wat een gelukkie dat die kan toch jouw naam riep Elly, anders had je hem misschien laten staan ;-)! Ach, voor zo'n beauty is toch altijd plaats, Mooi plaatje met die spoelkommen! Volgende keer de fair eens wat dichterbij Z. Holland? Dan kom ik ook! Hahaha, heel veel plezier!

peet zei

Hey Elly , wat was get weer gezellig!! Je hebt je spullen weer een leuk plekje gegeven !! ik dacht al dat ik wat gehoord had, maar nu weet ik het ik hoorde steeds ELLY ELLY , maar dat was dus die kan !!
Succes met je fair, jammer genoeg heb ik zelf een fair bij Jan Cees Lont in nieuwe niedorp !!! dat is balen !!

Spreek je weer !!
Liefs Peet

little sweet things zei

Whahaha, ik zit lekker te genieten van je leuke aankopen en denk inene "hé die foto ken ik". Het is je vergeven en zeer gegund hoor!

Maaruh het valt toch best wel mee hoeveel je gekocht hebt? Je zegt het zelf al lege plaatsen in huis dienen opgevult te worden en daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik had zeker nog genoeg plaats in mijn kast allen je wil niet weten hoe ik moest staan om een foto te maken. (als je begrijpt wat ik bedoel)

De fair in Wwaard staat al in mijn agenda, ik ga mijn best doen om John zover te krijgen dat we heen gaan.

Liefs van Sas

Debby zei

Sweet finds. How nice is that that you were chosen to receive the gift. Have a wonderful time.

Kom Achterom zei

Wat prachtig zeg! die mand super leuk en je potjes wat een prachtig handschrift. super vondsten hoor!!
Fijne week
yolanda

Theemuts Rommelhoekje. zei

Die kan past poerfect bij jou !! Heel goed dat je hem hebt meegenomen ....anders had je vast spijt gekregen .
En zoveel kanneb heb jij toch ook niet ......toch ??
hahahaha ze blijven mooi !

Wat leuk dat jij met bloemen werkt .
Lijkt mij heerlijk!

Fijne avond ,groetjes Romkje.

hokje zei

Wat een gave aankopen, sommige dingen zijn te mooi om te laten staan en als ze je dan ook nog roepen ;) Heb zelf ook zo'n glazen stolp (van gemalen gember) De fair is helaas te ver weg, maar ik wens je veel plezier en een goede verkoopdag.

Groeten,
Miranda

Maia zei

Wat een mooie spulletjes die had ik ook niet laten staan denk ik zo!
En wie zichzelf niet kietelt......
Dat was een lekkere lange post, gezellig om te lezen!
Bye,groetjes Maia

Unknown zei

Mooie spulletjes heb je gekocht.
De rood met witte kan zal wel prachtig bij la je andere spullen staan.

Je bent fijn verwend.

Jammer dat de Fair zover weg is.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Yvonne zei

Haha, een fair bezoeken en dan niks kopen...
dat kan dus niet, en dat klopt ook voor jou dus haha
vond het ook leuk om jullie weer even te zien, en te spreken, heb Miranda ook voor het eerst ontmoet, vond ik ook erg leuk !!
Dus je gaat zelf ook staan, ga nog even kijken of het kan, anders kom ik misschien wel even een kijkje nemen, vind ik wel leuk !
Wij (zus en ik) staan volgende week op Brocante op de dijk (spannend brrr)
Je spulletjes zijn weer zeer geslaagd, zoals altijd !
Groetjes en een fijne dag
Yvon

Marianne zei

Mooie dingen heb je weer gevonden!
Ja die moest je gewoon meenemen, daar stond "voor Elly" op dat zie je zo.

Blue Cottage zei

Goh heb jij dat nou ook......
bij mij roepen en niet ze schreeuwen altijd om met me mee naar huis te mogen ;)
Je kan vind ik SUPER !!!
En die potten ookal zo Yammie.
Herkenbaar dat niet-nodig-maar-wil-het-gewoon,
ach soms moet dat gewoon.
Geniet van je mooie spulletjes, alvast een fijn weekend gewenst.
Gr Cobi

KaDeFee zei

dag Elly,
ik ken het gevoel...geroepen worden door mooie spulletjes die heel graag gekocht willen worden...niet door "jantje" niet door "pietje" maar juist door jou!!!Ze blijven je roepen...en roepen...onmogelijk om onverschillig te zijn:)))
en wat een prachtig aankoop heb je gedaan!!!super mooi allemaal...en wat een lief kado heb je gekregen, erg leuk.
fijne avond
liefs
agnes

Tons zei

Nou, jij hebt toch ook weer niet onverdienstelijk geshopt. Heel fair gewoon!
Die-e stopflessen zijn wel heel gaaf hoor, kan ik jaloers op zijn.
Enne, wat het weer betreft, na regen komt....
Ik weet het niet, jij misschien?
Groetjes Tante

Muggensteekjes zei

Haha, die Elly...ging naar de fair en dacht niets te kopen???? Gelukkig roepen die mooie spulletjes naar jou want in jou huisje is altijd nog wel een open plekje te vinden. Vind je kan echt super en ook de glazen potten staan zo leuk in het raam. Hoop met koninginnedag ook weer wat moois te vinden, misschien roept er dan iets heel hard mijn naam hihi.
Liefs, Ingrid.

Michaja zei

Oh dat ken ik, je mag eigenlijk niets kopen, maar toch doen :)
Leuk hoor allemaal weer. En ook leuk dat je een aantal blogdames hebt gezien.

Marjan zei

Altijd genieten als ik je blog bezoek, de foto's van al die mooie en leuke spulletjes... Zucht...:):)

Groetjes, Marjan

Fia zei

Ik lig in een deuk om je uitspraak van....ik weet het heb gewoon iets nieuws nodig!!!!
Ohh je bent me er eentje maar de geweldig schattige spulletjes staan zo mooi bij jou altijd weet je er een plekje vor te vinden hoe doe je dat toch???
Bij mij staat alles propvol er kan echt niks meer bij en wegdoen lukt me helemaal niet.
De mand vind ik helemaal het einde zit nu al te bedenken waar ik nog een plekje over heb.
Moet toch echt iets wegdoen vrees ik.

Mooie plaatjes weer van al je prachtige spulletjes Elly!

Fijne dag morgen..ga je nog meer spullies kopen???

Groetjes Fia

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Wat een heerlijke dag zal dat geweest zijn en wat een prachtige spullen heb je gekocht! Ik kan me voorstellen, dat die kan je riep! Dit heb ik nu ook altijd! En mijn man maar mopperen, dat er zoveel troepies hier rond zweven, ha, ha...
Gelukkig heeft hij een buitenkeuken gebouwd! Goed reden om nog meer aan te schaffen! OEI! ik hoop niet, dat hij dit ooit leest, ha, ha, ha.....Verder ben je een bofferd met die mooie spullen! Fijne Koninginnedag gewenst,
liefs, JEN.

Unknown zei

O die kan is prachtig, ik kan me voorstellen dat ie , jouw heeft geroepen. haha. Geniet van je aanwinsten en ik ga je volgen, gezellig heb je het, groetjes Nicole

Petra zei

Nou Elly die kan had ik ook niet laten staan hoor, hij is prachtig mooie kleur en mooie bloemen. Wat heb je toch een gezellig blog alles zo mooi verzorgt. Waar haal je de tijd van daan dat het er altijd zo mooi bij je uitzien.
Ben best wel eens jaloers, niet op je spullen hoor maar dat je het allemaal zo netjes heb, ik ben maar een rommelkont.

Groetjes Petra.

paula zei

hoi Elly ,ben je al helemaal klaar voor je fair?Jammer dat ik nou niet kan komen ,ik sta die dag bij Cees Lont.
Moeten weer eens wat afspreken oke?
succes met de fair maar dat zal wel lukken je hebt altijd mooie spullen
groetjes Paula