vrijdag 1 april 2011

Spring Has Sprung

Beetje bij beetje komt de lente ons huisje binnen Little by little Spring is entering our home



Kleine toetsjes hier en daar


Little touches here and there




Ik maakte deze twee eenvoudige mos-eieren zelf


I made these two simple moss eggs myself




Samen gebonden met een stukje kant


Tied together with a piece of lace



En een schattig paaskaartje

And a cute little Easter card



Natuurlijk mag een bos tulpen niet ontbreken


Of course a bundle of tulips may not be lacking




Kwarteleitjes in kopjes

Quail eggs in cups




En onder deze oude stolp

And under this old glass bell




Eieren hangend in de hazelaartakken


Eggs hanging in hazel branches




Gevuld met gipskruid Million Bells

Filled with Million Bells




Het lentegevoel in natuurlijk kleuren

Spring feelings in natural colors






Wens jullie allemaal een heerlijk en geweldig lenteweekend!

Wishing you all a lovely and wonderful Spring weekend!

Hugs,




45 opmerkingen:

Debby zei

Happy Spring to you. I live in Ohio but visiting in Colorado. Both states can have 70 degrees one day and the next snow. It is supposed to be almost 80 in Colorado tomorrow and then snow on Monday.

Carla zei

Als ik dat zo bij jou bekijk, zou ik bijna zin krijgen de boel in paassfeer te brengen.
Meis..wat ziet het er allemaal gelikt uit..TOP!!
En je tulpen...volgens mij zijn dat dezelfde soort die ik 14 dagen geleden kocht en vandaag pas weg gegooid heb.

Fijn weekend meis...liefs Carla.

Mandy zei

I just adore visiting your blog, it always makes me smile, your home is amazing, you are so talented...wish I could hire you to sort out mine!!! beautiful spring photos xx

Tuur zei

Geweldig! wat een prachtig geheel, super
had je mijn mailtje nog gehad?
en snik...wat zie ik ...volgt u mij niet...snik
een heel fijn zonnig weekend

Unknown zei

Hello Eli,
i love your new post too much it´s perfect. Too much funny for me is your old window (perfect) - I have this same, but smaller:)))
Have a nice day Vlaďka

Huize Kip Kakel zei

Wat een mooie lente sfeer in je huis!
Genieten..Groetjes Hannie

bijzonder-oud zei

Hallo Elly,
Wat ziet het er gezellig uit bij jou! je hebt een mooie voorjaarssfeer in huis, lekker fris en die mosbollen zijn ook super, heb je mooi gedaan!
Ik wens je een heel fijn en hopenlijk zonnig weekend,
Yolanda

Esther zei

Prachtige lente sfeer laat je ons zijn, gezellig, jullie ook een fijn zonnig weekend Groetjes Esther.

dutch sisters zei

Oh dat ziet er heel gezellig uit, helemaal lente!

Het Hoogerhuys zei

Ziet er mooi uit, ik krijg helemaal zin in het mooie lenteweer.
Een heel fijn weekend,
groetjes, Sandra

THE BLACK BARN zei

GEWELDIGE POST HEB JE GEMAAKT.
WAT EEN MOOIE FOTO'S EN MOOIE SPULLEN.

LIEVE GROET,

MIRANDA

Fia zei

Wat een gezellige paassfeer bij jou thuis Elly!
Je paaseieren van mos ohhh die vind ik zo prachtig! Staat zo chic in de vazen!
Heel sfeervol ik geniet er zo van.

Fijn weekend hoor.....
lieve groetjes Fia

simon zei

Hoi Elly Ik ben simon ben 14 jaar en heb ook een brocante blog: LEVEN MET BROCANTE.
Wat een fantastische blog heb je zeg!:)
IK ben helemaal geinspireerd door je inrichting.Wat een simpel maar heel leuk idee zo'n zelf gemaakte mos ei. Is het erg als ik vraag hoe je zo'n ei maakt?

Fijne avond en mooie lente dagen toegewenst!
Groeten Simon

Ellen de Boer zei

O wat gezellig, krijg helemaal zin in de pasen en die paaskaarten zijn het einde!!! Fijn weekend!
Groetjes Ellen

Jeanet zei

het is weer genieten bij je Elly..en je mos eieren zuchtttt zo mooiiiiii, ook je paastak is geweldig !! Maak er een heerlijk weekend van Elly !
Lieve groetjes Jeanet

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijk paassfeertje en de eieren zijn super leuk!!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

atelierlemlem zei

Wat gezellig en stijlvol is het weer in jullie huisje Elly! Ik ga ook weer eens op zoek naar een paar leuke paastakken...het is er weer tijd voor.
Staan die takken nou zo op de grond?! Hmm...dat zou hier nog niet kunnen (drie jongens en een groot meisje, maar erger nog; een onhandige moeder...)dus hier staan ze op de kast.
Binnenkort dan..
Lieve groetjes!

Yvonne zei

Ohh leuk die lentekriebels, die moseieren zijn erg leuk gelukt, en wat een gaaf opstapje heb je daar staan !!
gezellig overal die eitjes
ik had gisteren een klein kransje van kwarteleitjes gemaakt (gewoon met lijmpistool)wit stukje kant erom en dat ligt gezellig bij een oude terrine, met druifjes :-)
hoe simpel kan het soms zijn haha
fijn weekend, en geniet van het mooie weer !!
groetjes Yvon

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Wat heb je alles weer schitterend gestyled! Je kunt met je huisje zo in een mondain woonmagazine! Superknap vind ik dit altijd!
Zucht.....
Nee, ik ben niet ontevreden met mijn huisje, hoor, dat is het niet.....
Maar...ha, ha....het lukt me gewoon ten eerste al niet om alles wit te houden!
En zoooo schoon...
Ha, ha...
Maar ik geniet van al jouw mooie spullen, hoor! Dank je voor het willen delen met ons allen!! Wens ik jou en je gezin en je twee schattige hondjes ook een heerlijk lenteweekend toe!
Heel veel lieve groetjes,, Jen.

wonenaanboord zei

Wat een heerlijk sfeertje heb je gemaakt zo! En wat zijn die moseieren leuk zeg!

Groetjes,
Alberta

Jann-will zei

Wat een prachtige 's.

Groetjes Wilma

Karin zei

Hier in huis is 'ie ook al binnengevallen. Wat een lief gezicht die eitjes met gipskruid!

Muggensteekjes zei

Je huisje ziet er weer supergezellie uit lieverd, en wauw!!!vind die mos-eieren echt supermooi, lief ook met die kaartjes eraan. En ook je paastak is een plaatje. Vandaag lekker genieten van het lente zonnetje en o ja, ga vanmiddag een chocoladetaart maken...mmmh. Oudste kwam gister thuis van een weekje schoolkamp (kei moe natuurlijk) dus die word dit weekend een beetje extra verwent door moeders hihi.
Fijne dag, liefs Ingrid.

Irma zei

heej elly wat sfeervol ik krijg er de lente kriebels van wat een sfeertje heb je toch en de eieren zooooo mooi, liefs Irma

hokje zei

Wat een gezellig geheel; mooi met alle lichte kleuren! De eitjes met gipskruid zijn ook erg lief...

Fijn weekend,
Miranda

Marja Rijnsburger zei

Heerlijk hé dat mooie lente weer. We hebben allemaal behoeft aan een beetje zon en warmte.
Het inspireert je ook weer om leuke dingen te doen en te maken. Het ziet er allemaal weer heel gezellig uit. Leuk de moseieren.
Groetjes en een fijn weekend.
Marja

Pierelantijntjes zei

Ik heb heerlijk genoten van je rondleiding Elly. Wat gezellig is het toch bij je. Die kopjes met die eitjes erin.....zo leuk. Alles in mooie rustige tinten...echt supergezellig. Ik heb ook hier en daar wat lente / paas spulletjes neergezet. Zo leuk telkens een ander thema in huis.
Ik wens je een heerlijk weekend toe,
liefs Ester

What's in a day zei

Je hebt het weer zo mooi en gezellig, heerlijk, ik heb genoten, fijn dat we even rond mochten kijken...
Je ideeën inspireren enorm, maar de tijd....

Ik wens je fijne, zonnige dagen, groet!!

Een sneller kloppend hart zei

Heerlijk die lente bij jou in huis...genieten en zo knus!!

Veel groetjes, Veronique

G-STYLE zei

Wat heb je dit mooi en subtiel gedaan allemaal . Prachtige paas- decoraties , niet teveel en niet te weinig .....net goed dus ...

Fijn weekend, hartelijke groet Gea

Madelief zei

Hoi Elly,

Het ziet er allemaal even mooi uit bij jou in huis!

Een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

D@nielle zei

Jeetje Elly, kan ik jou elk seizoen even inhuren ? Ziet er weer prachtig uit !

Unknown zei

Wat gezellig ziet het er uit.
Heb de eitjes ook hangen in de hazelaar voor het raam. Heb er rose gipskruid in gedaan. Zo lief en heerlijk zoet.
Vind je mos eieren super gaaf.
Groetjes en een fijne zondag Brigitte

Hannekie(Sisterly) zei

hoi elly
geweldig zo hoor. je eieren met gipskruid vind ik helemaal super
fijne dag
liefs hannie

Unknown zei

Leuk hoor die moseieren! Vooral zo met z'n tweetjes!
De rest is ook erg leuk!
Fijne zondag!(hier regen)
Nicole

Mayflower zei

Wat een heerlijke Paassfeer hangt er al bij jou lieve Elly. Wat mooi de eieren van mos in de franse vazen en de eitjes aan de kronkeltak gevuld met Gipskruid.
Ohh....en die paaskaarten en labels blijven zo mooi, ik heb ze ook her en der door het huis hangen, nog bewaard van vorig jaar.
Ik wens je een fijne week toe.
lieve groet, Mea

Jikkes zei

Heerlijk lente/paasgevoel krijg ik bij je foto's.
De eieren met het gipskruid vind ik zo lief...
Langzaamaan ben ook hier thuis in de stemming aan het komen.
Ik wordt er blij van...

-X-

חתולי8 zei

pretttttty!!
have a graet time :)
Lior

verftechnieken zei

Ziet er heel gezellig uit. Heb net in je vorige post je werkplek bewonderd. Heerlijk zo'n plek voor je zelf hè?

De Ruijsbroekjes zei

mooi met dat raam er achter !

Michaja zei

Ik zie dat vele van jullie al helemaal in de paasstemming zijn. Ik moet bekennen ik nog helemaal niet. Maar heb ook een goed excuus want we zijn er niet met pasen :)

Sjoukje zei

Wat een leuke blog heb je, prachtige sfeerplaatjes~! Je paasdecoraties zijn super, vooral de moseieren zijn erg leuk en simpel om te maken. Ik ga je volgen,dan mis ik niks~!

Fijne dag, groetjes Sjoukje

Tons zei

Nu effe niet in levende lijve, maar via de blog.
Leuk die moseieren, je moet zoiets wel eens zien, maar wij stikken van de mos in het bos. Dus...ga ik morgen een kissie plukken en de boel opleuken, dank zij jou!

Maia zei

Even een reactie op dit blog.
Tjee wat een gezellige paassfeer heb je al in je huisje! Alles ook zo keurig netjes! Ben helemaal jaloers (haha). Hele mooie foto's van alle gezellige hoekje da's echt genieten!
Bedankt voor je reaktie op mijn paasboompje!
Geniet van een fijne warme week!
Groetjes

alma zei

Prachtig Elly! Wat ziet het er sfeervol en gezellig uit. De lente is "gesprongen"
Lekker genieten van deze gezellige tijd!

Lieve groet
Alma