zondag 7 september 2008

F.O.T.W. and scrapprojects

Goedenmorgen allemaal! We beginnen vandaag met:
Goodmorning to you all! We start the day with this:

F.O.T.W.
Niet veel gevonden deze week, had ook niet zoveel tijd, maar wat ik gevonden heb vind ik helemaal leuk! Als eerste dit schilderij van een moeder-hert met jong. Het kleine prentje had ik al, nu vond ik dus een grotere. Dit is trouwens in mijn badkamer.

Not much findings of the week, but the ones I found I like very much! First this image of a mummy-deer with her child. The little picture I had already, now I found a bigger one. This is, btw, in my bathroom.


En voor in de slaapkamer dit romantische rozenschilderij. Volgens mij hadden wij vroeger thuis ook zoiets.

And for the masterbedroom this romantic painting of roses. In my memories we had one of these at my parental home.

Fairest of flowers sprinkled with dew,

You blossom in summer and bring beauty new

There's no way to tell you how lovely you are

You're bright as the sunshine compared to a star

Your perfume floats softly o'er meadow and hills

and when, comes winter, it lingers still

You brighten the pathway, and twine the tree

No, there's not a flower as lovely as thee

Dit boekje is nog niet af, ben er al een hele tijd geleden aan begonnen, maar als het zover is, laat ik het jullie zien! Overigens, het heerlijke romantische papier dat ik er voor heb gebruikt is van Melissa Frances. Als jullie mee willen doen met de Findings Of The Week, laat dan hier een berichtje achter en ik voeg je toe!

Neem ook eens een kijkje bij:

Antoinette

Rosabeer

Het Lieveheersbeestje

I started this little album a long time ago, and it's still unfinished. But when it is I will show it to you! Oh, and the lovely, romantic papers I used are from Melissa Frances. If you want to join the Findings Of The Week, leave a message and I'll add you to this post!


Scrappin':
Lady Bug: papers-Heidi Swapp, flowers-Prima, thickers-American Crafts, ribbons, embroidery-thread and buttons


Serene: papers-7 Gypsies, flowers-Prima, thickers-American Crafts, crackle paint-Tim Holtz, distress ink-Tim Holtz, lace paper-K.I., lace, piece of string and chipboard swirls

Dit is een boekje dat ik als voorbeeld gemaakt heb de winkel, maar daarna graag aan m'n nichtje wilde geven voor haar 8e verjaardag:

I made this album as an example for the store I design for, but after that I wanted to give it to my niece who turned 8 a few weeks ago:




Dream: papers and album-Bo Bunny, alphabeth- Quickuts/Studio, flowers-Prima, ribbons and buttons.

Het is een eenvoudig, maar lief boekje geworden en ze vond het geweldig om te krijgen!
It's a simple but sweet little album and my niece loved it!

Ik ga jullie voor ruim een week verlaten, daar ik vanaf donderdag naar Rijswijk ga om op de Crea-beurs te staan achter de stand van Simpel Scrappen. Lijkt me echt reuzegezellig en ik hoop nog wat bekenden tegen te komen! Dus kom gerust even gedag zeggen, lijkt me zo leuk om nou eens een aantal van jullie in het echt te zien! Nog een fijne zondag allemaal en tot later! Oh, en nog bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes voor Tim! Het gaat gelukkig allemaal goed!


I'm gonna leave you for more than a week now, because I'm going to assist Simpel Scrappen at the Crea-market in Rijswijk next week. I'm looking forward to it, I hope it will be lots of fun! And I hope I'll meet some of you in person, so come on over and say hello! For now, have a nice sunday and see you later! Oh, and I wanna thank you all for your sweet comments for Tim, he's doing alright!
Hugs,

35 opmerkingen:

Marja Sch zei

Hoi Elly. het is weer heel leuk om bij je te komen kijken. Dat letterboekje is heel leuk geworden. het lijkt me heel gezellig om naar rijswijk te komen, kan ik ook ergnes info vinden hoe ik er kan komen met ov??? Gr Marja

Twa zei

Hey El, je scrapjes zien er weer leuk uit. Dat boekje voor Juul vind ik ook heel erg mooi. Je hoekje met bloemenschilderij is ook heel stijlvol. Mijn findings staan er ook al weer op hoor! Rijswijk lijkt me leuk, maar ik denk dat het niks word, ik ga woensdag ook al met John naar een tuinbeurs en dan word het een beetje te veel van het goede.
Veel succes in ieder geval. Nou ja, ik spreek je vanavond nog. Kusje van je zusje.

Anja zei

Wauw dat boekje is onwijs leuk gedaan zeg! Komt-ie in de gids ;-)

Fijne zondag nog,
Groetjes Anja

Henny41 zei

Hallo Elly wat een mooie boekje zeg! En het dreamboekje is ook te gek. Ik ga aanstaande vrijdag naar de beurs in Rijswijk dus wie weet ontmoeten wij elkaar. Tot dan en groetjes.

Marjolein zei

Enige dingen weer Elly, en dat kleine boekje..... super, dat papier is echt schitterend, laat je het gauw in z'n geheel zien?
LO's vind ik allebei heel erg mooi, vooral Serene, wat een mooi papier joh!
Veel plezier in Rijswijk... kan helaas niet langskomen:-))

casa nostra zei

ziet er weer prachtig uit, jouw boekjes, vooral die Serene vind ik helemaal geweldig.
schilderijtje met het hertje (de grootste) had een tante van mij vroeger aan de trap hangen, ik zie het nog zo voor me.
heel veel plezier in Rijswijk, lijkt me heel erg leuk, maar is weer een heel eind uit de buurt.

Bertina zei

Je hebt weer leuke dingen gevonden. Ik vind jouw scrap boekjes echt heel mooi, vooral dat boekje voor je nichtje. Mooi gemaakt zeg!
Groetjes en een fijne week op de creabeurs!

atelierlemlem zei

Wat een mooie scrapboekjes heb je gemaakt..Prachtig! Ik wou dat ik daar nog de tijd voor kon vinden. En dan ook nog op een scrapbeurs staan..geweldig! Helaas kan ik daar niet heen, maar ik wens je er heel veel plezier!
Je vondsten zien er super uit en ik ben ook blij te horen dat het met de gebroken arm weer beter gaat.. Die hertjes en rozen zijn heel mooi! Trouwens, zelfs je badkamer is een plaatje!
Ik heb ook de F.O.T.W. op mijn blogje geplaatst, al waren het er maar twee, deze week.
Nou, veel plezier deze week en groetjes uit drenthe.

Jeanet zei

Wat een super gave creaties allemaal weer !! Ben zo benieuwd naar je nu al gave boekje ! Heeeeel veel plezier op de beurs en heeeel mss kom ik nog langs !

Marja Rijnsburger zei

Hoi Elly, altijd gezellig om je blog te lezen en kijken. Leuke vondsten heb je weer gedaan, ik heb ook mijn f.o.t.w. op mijn blog gezet. Vind het een leuk idee van je en hoop dat er nog meer dames volgen. Je scrapjes zijn ook weer zo mooi geworden. Ben van plan om ook naar Rijswijk te gaan dus misschien zie ik je daar, heelveel plezier op de crea-beurs.
Hartelijke groetjes Marja.

Anoniem zei

Hoi Elly,
Wat een leuk hoekje heb jij in de badkamer zeg....romantische uitstraling !
Het scrappen lijkt me ook leuk werk maar oh jee, ik heb al zo veel dingen die ik leuk vind en ook doe :)
Ik wil je veel succes en plezier toewensen op de beurs. Ik woon in het hoge noorden jammer genoeg anders kwam ik even voorbij !!
Groetjes, Janneke.

LiLi M. zei

Veel plezier in Rijswijk! Ik vind je foto met je echte rozen voor de rozenprent zo mooi! Groetjes!

Tiets zei

heerlijk je verhaal en je foto's Elly!

marga zei

Wat een leuke spulletjes heb je weer gescoord Ellie en wat maak jij leuke boekjes. Vooral die Serene vind ik supermooi!!!!

M@risk@ zei

Mooi foto's van je sfeerplekjes. Geweldig leuke boekjes, je nichtje is vast blij met jou en mooi de laagjes op je Ladybug layout. Heel veel plezier in Rijswijk.

Alisa Noble zei

Love the rose print! And ALL of your scrap projects are wonderful!

idémakeriet zei

Wat een mooie scrapjes heb je gemaakt, die met die madonna is fantastisch, mooie details.
Heel veel succes op de beurs, zal vast gezellig worden.
Kram Gerda

Wendy Schoonhoven zei

Oooo, I'd love to meet you at last!! I'm certainly gonna say hi to you...I will be going on saturday with my mom and sis.
O, almost forgot, love the layouts you showed and the Dream-book is so cute and cheerful. I too found something on a flee market, if I don't forget, I will post it tomorrow. See you saturday, at least, I hope so!! xxxWendy.

Tessa Tegendraads zei

Wat een prachtige projectjes!!

XX Tessa

Marianne zei

Ah nu snap ik waar je zondagse oproep over ging. Op het moment heb ik mezelf even een rommelmarkt/kringloop-verbod opgelegd. Maar als ik van mezelf weer mag ga ik meedoen.
Maar of ik ooit zo succesvol wordt in het binnenhalen van vondsten als jij, betwijfel ik.
Groetjes, M

scrappy jen d zei

Hallo Elly,
Meis....wat heb je weer prachtige dingen gemaakt! En wat een leuke dingen scoor je toch steeds bij die kringloop!
Hoe is het met je zoontjes arm?
We hebben wel de bingo wat betreft gips-pootjes, he?
Groetjes, Jen.

Joke zei

Supergezellig huis heb jij zeg. En wat ben je creatief, heel mooi allemaal.

Rumour has it zei

Geweldige kleuren op je scrapwerkjes; prachtig! Die rozenprenten zijn van Redouté en zijn inderdaad heel mooi; regelmatig kom je ze ook in onze kringwinkels tegen (al dan niet in lijstjes) en ik heb er 2 in onze woonkamer hangen. Onlangs heb ik trouwens via-via de blog van die Tim Holtz - over wie jij spreekt (inkt) - gevonden; interessante artiest! Ik geloof dat hij ook in mijn bloglijsten staat.
Groetjes

a portland granny zei

I came to you from Jen's page. What a real treat it is to see all of your creativity! I love your pictures of your home and all of your wonderful ideas you have incorporated in your decorating!! Lovely to look at!
Joan

Janny zei

oooooooooooooh wat heb je toch weer een gave dingen gemaakt, ik heb weer genoten!
en succes op de beurs...helaas is het voor mij te ver weg, anders was ik zeker langs gekomen!

sandra_w zei

Ik heb weer zitten genieten, Elly! Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt, prachtig!

San xx

Karoeza zei

Wat een schattig boekje voor je nichtje heb je gemaakt! Echt iets voor een 8-jarige om bij weg te dromen.
Veel plezier vandaag!

Vicki Chrisman zei

Oh Elly, I've missed so much over here since I've been gone. Your latest creations are fantastic!
So sorry to hear about your sons arm. Hope it's healing well.
Just your blog topper and the beauiful pink and red , when I open your blog.. are enough to make me happy!

ever changing zei

Hi,
You have a lovely blog and your home looks so organized!
Great Job... enjoy!
Wish

Blue Cottage zei

Hoi hoi,

nou meid wat ben ik stinkend jaloers op die mooie boekjes die je steeds maakt ;)
Als op de forumdag kan komen dan wil ik een workshopje volgen hoor!!
en FOTW deze week even niet, ik weet zo langzaam aan ook niet meer waar ik het nog kan plaatsen.
Fijn weekend Grtz Cobi

ever changing zei

I love your blog. May be you can add a "Language Translator for your new friend- me?
I added you to my blog-list too.
Thanks,
wish

Anoniem zei

liefe tante elly ik ben egt heel
blij met het mooije boekje dat u
voor mij gemaakt hept
dikke kus van juul

atelierlemlem zei

Hoi Elly, ben ik nog even, ik heb vandaag de nieuwe F.o.t.w. gepubliceerd op mijn blogje.

Fijne zondag!
(en wat een lief briefje hierboven!)

Wendy Schoonhoven zei

I was finally able to place my item for FOTW at my blog....maybe you would like to check it out. xxxWendy.

Petra zei

Wat heb je het toch weer mooi gemaakt! Erg inspirerend!