maandag 15 september 2008

Hi there!

Rijswijk

Daar ben ik dan eindelijk weer eens, en oh boy, wat een geweldig weekend! Het begon al op donderdag, Carla en Gon pikten me rond half 11 op en daar gingen we! Rijswijk berg je maar, we komen d'r aan!

Finally I'm back and oh boy what a great weekend! It started thursday already, Carla and Gon picked me up about 10.30 and there we went! Let's hit the road Jack! Rijswijk here we come!

Na een paar uurtjes "ploeteren" was onze stand dan klaar! Volgens mij hadden we wel 5 kramen kunnen vullen, maar we hadden er "helaas" maar 3! Wij waren er klaar voor!

After a few hours of "hard" labour we were finished! I think we had stuff for another 2 or 3 stalls, but okay we had to deal with it, hey, hey! We were ready! En natuurlijk (hè, hè!) heb ik niet alleen ver-kocht, maar ook ge-kocht! Deze fantastische bladen van Somerset (kwijlen!)....

And of course (hey, hey!) I was not only selling, but also buying! These gorgeous magazines of Somerset (drooling!)....

.... vilten letters, bingokaarten, blommen, glimmermist (wil het nu toch wel eens een keertje proberen!)....

.... felt alpha's, bingo-cards, flowers, glimmermist (at last I wanna try it!)....

.... superleuke stempels, ik vind ze echt geweldig.....

.... cute-cute-cute stamps, I love them.....

.... en nog een paar grappige stempels....

.... and some other funny stamps....


... en natuurlijk ook nog even bij onszelf, Simpel Scrappen, gewinkeld! Ik vond alles in m'n kraampje zo geweldig leuk! Vooral al die heerlijke spulletjes van Tim Holtz!

.... and of course, I did some shoppin' at our own stand, Simpel Scrappen! I loved my whole stall, especially all the new Tim Holtz stuff!

Ik had dit boekje gemaakt als voorbeeld om mee te nemen:

I made this little album as an example:







En ze waren bijna niet aan te slepen! Kortom, ik heb genoten! Wat ik ook geweldig leuk vond, was om nu eens mensen die ik alleen via het bloggen of de mail ken, nu ook eens in levende lijve heb gezien! Kijk bijvoorbeeld maar eens bij Wendy, daar staan we samen op de foto! Onwijs leuk om je ontmoet te hebben!
Ook was er een reuze enthousiaste en aardige dame aan de kraam die de foto's in m'n kerstboekje herkende, dus of ik dan diegene van dat blog was! Nou, is dat nou niet geweldig?!? Ik kreeg er helemaal een kleur van geloof ik!

I sold them a lot! So, in short, I enjoyed it! And what I also loved so much, was meeting al the lovely blog- and emailgirls in person! Take, for example, a look at Wendy's blog, she placed a picture of both of us! It was so great meeting you! I also talked to an enthousiastic and very nice lady, who recognized the pics in my christmas-album. She asked me if I was the one of "that"blog! Well, isn't that wonderful?!? I think I even blushed a little!

F.O.T.W.

En ook deze week ben ik ze, ondanks alle drukte, niet vergeten hoor! M'n Findings Of The Week!

And I also didn't forgot them this week, despite the flow! My Findings Of The Week!


Een lief klein kegelspelletje. De doos lijkt wel oud, maar de kegeltjes zien er nog zo nieuw uit, dat ik eraan twijfel of ze echt oud zijn. Maar het maakt eigenlijk niet uit, ik vind ze gewoon leuk! Ook vond ik nog een paar meter kant. Het is broderie, maar volgens mij van katoen en niet synthetisch. En dat voor maar 0,75 voor bijna 3 meter!

A cute little game of ninepins. The box looks old, but the ninepins look so new I doubt if they are really old. But what the heck, I like them! I also found a few metres of lace. Not synthetic but cotton I think. Almost 3 metres for only 0,75!

En hier is degene die nog ontbrak: groot vader-hert! En die was maar 1,75! I geloof dat jullie wel snappen dat ik al met al de week van m'n leven gehad heb!
Kijk ook nog even bij:
Wendy
Het lieveheersbeestje
Rosabeer


And here's the one I missed: big daddy-deer! And that one was only 1,75! So I think you can imagine what a great week I had!
And don't forget to take a look at:
Wendy

Het lieveheersbeestje

Rosabeer


Verder was het vandaag de 11e verjaardag van onze oudste, Tim en afgelopen woensdag werd mijn mannetje 40, ook een gedenkwaardige leeftijd! We hebben het nog niet erg gevierd, dat doen we a.s. zondag. Eerst woensdag het kinderfeestje van Bo. Het wordt weer een roerig maar gezellig weekje!

Further on today our eldest, Tim, turned 11 and last wednesday my hubby turned 40, a memorable age! We didn't celebrate both birthdays, we will next sunday. But first the birthday-party of Bo this wednesday. So it will be a tumultuous but lovely week!

Well girls, time to say goodbye! See you later! Hugs,

28 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je mannetjes!! Wat een sfeervol kerstboekje heb je gemaakt. Krijg bij het zien van dit boekje al helemaal zin in de gezellige winteravonden. (-:

Wendy Schoonhoven zei

Hey girl, I too loved to have finally met you in person. Sounds like you had a lot of fun, too bad I didn't notice the little book you brought with you....Guess you must have been real tired sunday evening after three day's of Rijswijk...Hope to meet you again some day and thanks for linking me up for F.O.T.W.xxxWendy.

casa nostra zei

ohhh, die stempels, mooi zeg!
en prachtig boekje weer wat je gemaakt hebt. alvast proficiat met je jarigen. als je naar de forumdag komt, breng je dan a.u.b. ook wat boekjes mee? kan ik ze eens in het echt bekijken.

M@risk@ zei

Gezellig om op de beurs te staan en al die aankopen, je hebt jezelf lekker verwend. Mooi voorbeeld, geen wonder dat ze niet aan te slepen waren. Nog van harte met alle jarigen en gezellige week.

Marjolein zei

Zeg meid... zou je volgende keer even willen waarschuwen voor al dat heerlijks dat je laat zien.... man...... heb hier echt een bakje nodig.... wat een ongelovelijk superheerlijke geweldige stempels joh. Ik ben echt niet jaloers hoor!!
Je kerstboekje, fantastisch! Ik ga nog even bij Wendy kijken enne, nog van harte met alle jarigen thuis!!!!!

Alisa Noble zei

Oh Elly! Your little Christmas album is WONDERFUL!!!
I wish you could come to Texas, over here in the states, to teach a scrapbook class! ;)

Tiets zei

hee Elly wat ziet de kraam er mooi uit zeg..en kan geloven dat de boekjes over de toonbank vlogen hij was ook schitterend!!van harte met je mannetje hoor en je kind nautuurlijk... ik hoop zaterdag de 40 te bereiken hihihihi

LiLi M. zei

Oohh die Somerset tijdschriften zijn geweldig hè? Ik kreeg ze in mijn allereerste swap en ben er daarna steeds op zoek naar geweest, maar je kunt ze hier (haast) niet krijgen. Heb jij nog een adres van de winkel die bij de kraam hoorde? Je andere aanwinsten vind ik ook heel mooi, zowel oud als nieuw. Mmm die kegels zijn niet veel gebruikt zeg je? Moet jij ze maar eens uitproberen op een tafel, dan weet je gelijk waarom moederlief dit spelletje vast heel erg ver achterin en bovenin de kast bewaarde! Groetjes!

Marloes zei

Wat heb je weer geweldige aankopen gedaan! Die stempels zijn echt fantastisch!
En goed dat ik je foto heb gezien, is de verrassing volgende week niet meer zo groot, wie wie is!
50 namen en huizen die ik wel ken, maar alleen de bijbehorende gezichten niet!
Ik heb er in elk geval zin in!
Tot volgende week en nog van harte gefeliciteerd met je kerels!

Marja Rijnsburger zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je mannen.
Fijn dat het zo'n geweldig weekend was zo te zien heb je genoten. Ik ben helaas niet geweest, er waren nogal wat onverwachte bezigheden de afgelopen dagen dus gewoon te weinig tijd. Heb nog wel (2 dagen te laat) een korte post gemaakt over de f.t.o.w.
Groetjes en een fijne week.

Miss Marple zei

Ohhh, wat is dat kerstboekje mooi geworden! Ontzettend inspirerend!

Ik ben intussen ook verslaafd aan het scrappen en leg nu de laastse hand aan mijn 1. "eigen" project, en begin oktober ga ik weer lekker naar een workshop...Ik heb mezelf wel vooreerst een koopverbod gegeven, want er zijn zoveeeeel spulletjes die je wel gelijk wilt hebben!

Ik verheug me op je volgende fotos!

LG - Irma

Karoeza zei

Wouw, die stand ziet er echt lekker uit! Mooie spulletjes. Die stempels zou ik ook wel willen hebben :)
En dat boekje dat je gemaakt hebt,
prachtig!
Gefeliciteerd met je zoon & man!

Jeanet zei

Heeeeeej Elly , vond het zo super leuk je in het echt te zien dat "praat" nu ff makkelijker hihihi!! Wat een prachtige spullen heb je gekocht , ik zelf niet zoveel maar ga vrijdag naar Den Helder dus de winkel moet ook bezocht worden natuurlijk , nog van harte gefeliciteerd met je man en een gezellige week !

Heleen zei

What een leuke spulletjes heb je kunnen kopen! De stempels, het kant en dat kegelspelletje zijn super!

Bertina zei

Jij hebt vast en zeker een paar hele leuke dagen gehad tussen al die leuke spulletjes! En de aankopen die je zelf hebt gedaan zijn zeker niet mis, vooral die houten stempels zijn mijn favoriet. Je kerstboekje is ook een toppertje.
En tenslotte natuurlijk van harte gefeliciteerd met jouw mannen.
Groetjes en succes met de feestjes!

atelierlemlem zei

Wat een lekkere feestweek! Je verteld ons vast nog wel hoe het verjaardagsfeestje is verlopen.. Wat leuk dat ik nu eens een foto van je kan zien! Ik had je natuurlijk heel anders voorgesteld (blond, korthaar, ik heb geen idee waarom!)maar je ziet er heel leuk uit, eigenlijk een beetje een bekend gezicht. Al weet ik ook niet waarom ik dat vind... (de menselijke geest zit vol raadsels..)
Dat boekje is super mooi, je hebt weer fantastisch zitten scrappen en zo te horen was de beurs een groot succes, super! Jammer dat ik niet kon kijken..
Je kegeltjes zijn ook heel lief, oud of jong, dat maakt natuurlijk niets uit. Als jij er maar van geniet! Mogen je kinderen er ook mee spelen? Hier zijn de oude spellen erg in trek, en mag iedereen er aan komen, als ze maar voorzichtig zijn.
Ik wens je een vrolijke week toe!

Anja zei

Wát een gave dingen Elly, ik wordt er gewoon jaloers van. Het boekje vind ik ook heel erg leuk! Tof dat je meedoet met de swap, ik denk dat het weer een heel leuk festijn zal wezen. Groetjes, Anja

linda loe zei

Ohh wat heb je weer een hoop meegemaakt en leuke spullen gekocht de stempels van Kars zijn onwijs leuk die ga ik oo kzeker kopen. en dan die somerset tijdschriften ook zo heerlijk.
Vee lplezeir nog vandaag met je Hello Kitty feestje

scrappy jen d zei

Hi Elly, wat weer een heerlijk verhaal! En ja....Wat had ik maar al te graag je willen ontmoeten!!!!
Maar goed....Je kent de situatie hier ff en het is zo lastig dan een hele dag zo ver van huis te zijn, maar ....
DE KREADOE????
OPTIE????

Dank voor je lieve reactie op m'n blogje en wat heb je weer mooie dingen gekocht en.......

Wat een schitterend KERST-ALBUMPJE!
Dat ROCKT echt wel!

Big hug to you, Jen.

Twa zei

Dank je voor je lieve woorden. Ik ben er ook echt kapot van. Ik had graag nog wat meer jaren van d'r willen genieten. Ik mis haar zeker heel erg, ze hoorde gewoon bij ons gezin. Nou ja, je weet hoe gek ik op haar was.
Kus Twa

marga zei

Allereerst gefeliciteerd met je man en je oudste.
Ik ben stikjaloers......wat een leuke spulletjes heb je weer gescoord. Die kleine kegeltjes....supergaaf, de stempels........alles eigenlijk en wat leuk dat je vaderhert nu ook hebt.

Je@net zei

Allereerst nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannen!!
En wat een gave spullies heb je in Rijswijk gekocht zeg! Super. En je boekje is weer om te smullen Elly. Gaaf hoor!

Anoniem zei

Hoi Elly,

Ik heb toch effe stiekum op je blog gekeken! Leuk hoor, hij staat bij mijn favourieten! Ik vond Rijwsijk ook erg leuk, ook zaterdagavond... heb er nu nog het zuur van, hi hi....Maar je kerstboom is echt super geworden, ook in het echt, ben er helemaal weg van. Jammer dat carla dat papier op heeft.. Ik heb trouwens gehoord dat er een man in de winkel was, die naar aanleiding van jouw boekje 40 kerstbomen heeft gekocht! Hi hi...

Groetjes uit Limburg en tot de volgende keer! Claudia

sandra_w zei

Hey Elly, gefeliciteerd met je mannen ;) Leuke spulletjes heb je gekocht en je boekje is zo gaaaaf!

San xx

fie & Co zei

I just love your christmas album! WOW, so many details;0)
And what beautyful stamps you bought, LOVE THEM ALL!

Have a nice weekend;0)

D@nielle zei

gefeliciteerd ! En wat een prachtig albumpje heb je weer gemaakt zeg !

Crafty Mama zei

Alsnog gefeliciteerd want ik heb weer vanalles gemist lees ik wel...

Wat een geweldige stand! Daar had ik best een paar uurtjes kunnen toeven, maar helaas heb ik bijna nergens meer tijd voor. Die Somerset bladen lijken mij ook helemaal super! Alleen heel moeilijk aan te komen... beetje jaloers dus haha! Om over je scrap boekje nog maar te zwijgen!!

Fijn weekend!
Elizabeth

Catharina Maria zei

Wat een leuk en gaaf boekje heb je gemaakt !!
Hou ook heel veel van dit soort werk en vooral van het stempelwerk .
Wat een super spullen op die kraam en de artikelen van Tim Holz die spreken voor zich ;o)
Lieve groeten van RINI / Catharina