maandag 26 maart 2012

Paasworkshop En Ladies Night





Alles komt even tegelijk en ben daardoor niet aan het bloggen toegekomen, ben druk bezig geweest met de voorbereiding van de paasworkshop (klik hier) en m'n standje op de Ladies Night (klik hier) a.s. woensdagavond in Anna Paulowna. Dus als jullie in de buurt zijn, waai even aan! De entree is gratis en je krijgt nog 2 consumptiebonnen ook! Ik zal er staan met mijn workshopaanbod en tevens heb ik een klein winkeltje mee vol papier, mdf ondergronden en nog veel meer!


Ga nu weer verder met knippen en plakken, want ik ben nog láááng niet klaar!


Hugs,


23 opmerkingen:

It's me zei

Succes met alles lieverd !!...knuffelllll van mij...xxx...

Home and Lifestyle zei

Succes met de voorbereidingen en uiteraard succes ter plekke :)!

Lieve groet, Ingrid

Jansepans zei

Succes met alle voorbereidingen. En probeer tussendoor nog van het weer te genieten! Liefs Janneke

Willy zei

Leuke paasversiering. Succes met alles. Helaas te ver voor mij.
Groetjes,

Petra zei

Ziet er allemaal heel gezellig uit zeg die paasversiering, en een ladies night wat leuk veel succes met alles.

Groetjes Petra.

Bonjade zei

Lekker druk met leuke dingen dus.

Veel succes.


Enne....leuke eitjes.


Fijne avond

Liefs

Esther zei

Leuk Su66 voor mij ook helaas te ver weg, anders was ik zeker gekomen vind ze zo prachtig, Groetjes Esther.

Teacup-In-The-Garden zei

Great!
Markus

Marieke zei

Succes met alle voorbereidingen. En veel plezier!
Groetjes Marieke

Anoniem zei

Succes, Elly!

Sabine zei

Oei, iets te ver voor mij, maar heel veel plezier! Groetjes, Sabine

hokje zei

Ziet er allemaal gezellig uit; succes met de voorbereidingen en vergeet niet af en toe te genieten van de zon!

Groeten, Miranda

Agnes zei

Wat een leuke spulletjes zeg. Lijkt me leuk zo'n workshop maar is helaas niet in de buurt. Succes met alle voorbereidingen en een fijne week.
Lieve groet,
Agnes

Eveline zei

Veel plezier.
Eveline.

Unknown zei

Ziet er erg leuk uit Elly!
En succes ermee!
Gr. Nicole

Fia zei

Ohhh wat een leuke eitjes....en wat zullen er mooie spulletjes in je winkeltje staan jammer zo ver weg!!!!

Veel succes en.....goeie verkoop meis!

Lieve groetjes Fia

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Such pretty decorations...I love the pastel colours!
Hope you are having a lovely sunny week,
Susan x

Grietje zei

Doe je best nog maar even met het voorbereiden....en heeeeeel veel succes!!!

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Homemade Home zei

Wat een leuke...eieren zeg...
Ik woon helaas niet in de buurt.
Veel succes met alles.
Fijne avond groetjes Nelly

Petra zei

Wat zijn ze leuk geworden Elly! Ben benieuwd naar de rest (kuch, nee ben niet nieuwgierig hoor!)
Jammer dat je niet in de buurt woont, maar binnenkort kom ik een keer naar A-P!

Groetjes van Petra

Madelief zei

Helaas kan ik niet komen Elly, maar ik wens jullie heel veel plezier toe!

Lieve groet,

Madelief x

boy zei

I think this article is useful to everyone.
รีวิว
slotxo
บาคาร่าgdg
แทงบอลสเต็ป
เลขเด็ด

Pay Someone To Do My Classes zei

Thank you very much for scrapping with us