woensdag 7 maart 2012

Back On The Color Track!

Ondanks het hopeloze rotweer heb ik toch alvast de lente in huis gehaald

Despite the dreadful wheater I just added some Spring in my home


Ik naaide een aantal Tilda vogeltjes in lieve kleurtjes

I sewed a few little Tilda birds in sweet colors




Zo makkelijk om te doen en met wat restjes stof kom je al een heel eind

So easy to do and all you need are some fabric scraps



Om het niet al te flets te maken zette ik er het oude groene vogelkooitje bij

I didn't want it to look too pale so for some fresh color I added the old green birdcage




De stoelen kregen weer hun witte hoes en een paar nieuwe kussentjes (de rose slechts 2,95 bij Blokker)




The chairs got their white covers again and a few new pillows (the pink ones were just 2,95 at Blokker)




Met bloemen kun je net dat extra kleuraccentje geven

With flowers you can just add that little extra touch of color



En met paaseitjes natuurlijk ook!

And you can do that with chocolate eggs too of course!



Van m'n verjaardagsgeld wat lieve vaasjes gekocht en gevuld

I bought these cute little vases and flowers from my birthday money



Voor de bank maakte ik dit grijs-groene kussen

For the couch I made this grey-ish green-ish cushion



Natuurlijk weer niet te moeilijk want m'n naaikunsten zijn niet om over naar huis te schrijven, met een gewone kussensloopsluiting aan de achterkant

Of course not too difficult cause my sewing skills are not so good, just with a pillow shut on the back




Zelfs het hondenbedje kreeg een paar zelfgemaakte kussentjes, Freddie vind het wel best

Even the dogs bed got some new cushion covers, for Freddie it doesn't matter




En eindelijk had ik nu een plekje voor dit lieve oude popje dat ik heel lang geleden eens kocht op een rommelmarkt omdat ik het zo'n lieverdje vond, zo in het rose




And finally I had a spot for this sweet little old doll I bought a long time ago on a fleamarket cause I thought she looked so adorable in pink



Ik ben klaar voor de lente, als het nu ook nog eens ophield met regenen..... Met deze post wil ik graag meedoen met Fleur en Kleur op Woensdag

I'm ready for Spring, now only the rain has to stop..... With this post I like to enter Fleur en Kleur op Woensdag


Have a happy and colorful week!
Hugs,




66 opmerkingen:

Grietje zei

Wat is het iedere keer weer genieten van je mooie foto's en verhaaltjes erbij.......geweldig!!!!

Ik denk dat de meesten onder ons wel toe zijn aan wat meer zon...

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Fia zei

Ahhhh wat gezellie met deze mooie pasteltinten is toch alles heel anders in je huisje.....maar de lentesfeer zit er goed in...ik krijg er ook zin in maar het stort hier bah!!!!
Je kussens zijn mooi de kleurtjes passen goed bij elkaar heel lief ook de bloemetjes er bij..

Veel plezier in je lente huisje..

lieve groetjes Fia

Anoniem zei

Wauw wat een gezellig sfeertje bij je,echt geweldig vind ik je vogeltjes en wat een lief hondje met een prachtig bedje,ik wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

Magdalena zei

You have got a nice blog. I'm your reader. Greetings from Poland ✿ܓ

Lia zei

Ik heb weer heerlijk bij je rond zitten kijken. Ik vind het zo knap dat je steeds met wat kleine accessoires de meest gezellige hoekjes creeert en je huis weer een heel andere sfeer geeft.

Ik ben trouwens weg van die kleine roze vaasjes, wat een leukerds.

Groetjes,
Lia

Lia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Boukje zei

Wat staat het gezellig met je kussens op de bank, heerlijk weer wat kleur!
En nog gefeliciteerd met je verjaardag zag ik!
Groetjes Boukje.

Marleen zei

gezellig lenteachtig. En het lenteweer komt eraan heb ik begrepen.

groeten Marleen

Petra zei

Ziet er weer gezellig uit Elly, heerlijk die kleurtjes met dit grijze weer. En doordat ik er ff niet was heb ik ook je verjaardag gemist, dus alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En ik zie dat je je centjes alweer heel leuk besteed heb. Gezellig sfeertje weer hoor.

Groetjes Petra.

Pierelantijntjes zei

Zo ontzettend sfeervol bij je met die kleurtjes Elly! Het groene kooitje geeft het geheel echt wat bijzonders! En je nieuwe kussens zijn prachtig! Ja, vandaag is het echt vies weer.
Hopen maar dat het snel anders wordt.
liefs Ester

A fresh start of me zei

Oh ben verliefd op de vogeltjes,wat zijn die onwijs lief...
Is zoiets nu moeilijk te maken ??
Leuke post hoor ..

Lieve groet Chris

Linda zei

Wat een heerlijk lente heb je in huis gehaald. Ik had de afgelopen posten even moeten terug lezen want wij waren lekker een paar weken naar de Thaise zon. Stuk voor stuk weer heerlijke posten. Ik ben weer bij en ga nog even bij jou wat lente opsnuiven want als je naar buiten kijk lijkt het nog ver weg.

Fijne week nog.
Groeten Linda

Lilian Carvalho zei

Adoro esses cantinhos!! bjo

All Seasons zei

Het ziet er weer fleurig uit bij jouw in huis.
Wat heb je die kussen leuke gemaakt, mooie frisse kleurjes.
Ik neem vast even een paaseitje, lekker voor bij de thee die ik hier zo ga zetten..

Fijne middag
Lieve groet,
Patricia

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Elly ..heb toevallig ook die hoesjes gekocht 2weken terug bij de blokker en de vogeltjes heb ik ook al jaren blijkbaar zelfde smaak ha ha ..ja die pasteltintjes zijn mooi en LIEF..gr .x.Gaby.x.

hokje zei

Ook hier regent het, maar ik ben binnen aan het verven, dus dan is de verleiding ook niet zo groot om naar buiten te gaan ;)) onder het genot van een kopje thee zit ik nu te genieten van de gezellige en kleurrijke sfeer bij jou!

Fijne dag. Liefs, Miranda

THE BLACK BARN zei

WAT IS HET GEZELLIG BIJ JOU EN VOL OP LENTE!

JE KUSSEN VIND IK GEWELDIG MOOI!

FIJNE DAG,

MIRANDA

M. zei

zonder dat je het wist heb je me een goed duwtje in de juiste richting gegeven....
dank je wel ;))

wist niet wat ik op mijn vensterbanken wilde en nu wel...

fijne week en geniet van de kleurtjes...
lieve groetjes manuela

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er fris en fleurig uit hoor, ik word helemaal vrolijk van de lentekleuren!! Mooie kussens heb je gemaakt!

Lieve groet, Ingrid

Pleuntje zei

Je geeft ons een echt lentegevoel. Laat de regen maar vallen, ik kijk wel op je blog. X

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Lovely fresh and calming colours Elly...I love those little Tilda birds...they are adorable and the little vases add such a pretty touch along with your new cushion...and Freddie's bed is wonderful!
Hope you are having a lovely week,
Susan x

Een sneller kloppend hart zei

Wat heb je 't weer supergezellig gemaakt met al die schattige spulletjes...en ja, ik ben ook helemaal toe aan de lente!

Veel groetjes, Veronique

Lydia zei

Mooie kleurtjes, en leuk bij elkaar gezocht alles! Genieten om naar te kijken en te lezen.
Lydia
www.lylicards.blogspot.com

Unknown zei

Wat een mooie post heb je gemaakt Elly. Heerlijk met al die vrolijke kleurtjes. Ik vind vooral het hoekje met die rieten mand, spreien en het vogelkooitje zo leuk. Super mooi gedaan.
Groetjes, Nancy

ByVonneThuis zei

Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt, de lente straalt er vanaf.
Je hebt me zeker geinspireerd, ga morgen ook maar eens beginnen met het aan brengen van wat lente accenten.

Groetjes Yvonne

flowersandhome zei

O ja! Laat het asjeblieft ophouden met regenen!!! Wat een vreselijk weer is dit. Al die waterellende. Gelukkig is hier alleen de tuin overstroomd dus dat valt mee maar die regen, die mag nu stoppen.
Heerlijk genieten is het wél van je gezellige lentehuis. Dat heb je weer magnifiek voor elkaar gekregen Elly!
Groetjes,
Marian

Irma zei

ohhhh wat een taalfout nou ja zeg BLOOOOOOOS dank je wel voor je tip hihihi,
je post zoooooooo mooi wat een heerlijke plaatjes!!!!

vrouw Hommel zei

Heerlijk om overal die kleurtjes op te zien duiken, Jij weet dat altijd zo subtiel te decoreren, doe het je niet na.
Eens moet de lente toch komen..zucht.
lieve groet

Marja Rijnsburger zei

Ja het is vandaag met recht hondenweer. Ik kom net terug met twee verzopen honden en een doorweekt vrouwtje !!!
Maar in huis maken we het gewoon gezellig en vrolijk met kleurtjes. Wat heb je je best weer gedaan.
Het ziet er weer op zijn Elly-best uit.
Groetjes en succes met de letterbak.
Marja

Jeanet zei

Doe mij ook maar de lente hoor, was vandaag net een verzopen kat toen ik thuis kwam van m'n werk ! Heeeeerlijk die kleurtjes Elly , ik hou der van en die vogeltjes doen het altijd goed ! Zie ook een gave deken bovenop je kast , gaaaffffff....laat de lente maar komen ;)

Liefs Jeanet

Bij Guusje Thuis zei

Gezellig zo enne Freddie zou zo een broer van Guusje kunnen zijn. Valt me nu pas omdat omdat Guus nog even zo'n lekker dik winterjasje aan heeft ipv op de kapperstafel heeft gestaan. Groetjes Colin

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb genoten van je prachtige kleur en fleur foto's.
Je hebt een prachtige post gemaakt met dit onderwerp.

Wens je een fijne dag, Trudie.

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke post, ik geniet van de vrolijkheid en het lentegevoel, dankjewel!!

lieve groet van Tjits

What's in a day zei

Ik werd er heel blij van...geweldig hoe subtiele kleurtjes toch dat gevoel geven en dat mis je nu idd buiten....

Geniet lekker binnen op de bank..

♥Eefie

Maia zei

wauw daar worden we weer vrolijk van zo 'n fleurige lente post op zo'n regenachtige winderig kille middag maar ja maart roert zijn staart he of zijn het bij jullie maartse buien?
Wat heb je prachtige kussentjes gemaakt!
Jullie schattige viervoeter geniet van z'n eigen paasplekje zo te zien!
Dat oude popje zooooo lief!
Ik heb weer super genoten van je mooie fotoverhaal! Fijne week
Lieve groet Maia

Willy zei

Dat geeft al een heerlijk fris lentegevoel, veel beter dan buiten.
Leuke die roze tinten. Het zelfgemaakte kussen en die vogeltjes vind ik ook heel mooi.
Groetjes

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Wat weer een heerlijke sfeer heb je weten vast te leggen! En wat geniet dat lieve hondje! Het straalt van dat olijke snuitje af!
Je kleine vaasjes zijn super schattig.
En je kussen is een beauty!
Liefs, Jen.

Stina zei

ondanks dat het vanmiddag is gaan regenen,heb ik de was zo goed als droog gekregen.

wat ben je ijverig geweest,gezellig wat je gemaakt heb,en dat in die frisse kleurtjes,hi zelfs het hondje is er nog blij mee.

fijne avond
gr Stina

Trudy zei

Heerlijk lentesfeertje zeg! Da's zeker goed gelukt!!

It's me zei

Wat een heerlijke post !!...mooi hoor dat rose en blauw.......gezellig !!...liefs van mij...xxx..

Unknown zei

Wat heb je je huis heerlijk in lentesfeer getoverd! Het ziet er allemaal zo mooi fris uit! Ook al klettert hier op dit moment de regen tegen het raam, toch krijg ik hier lentekriebeltjes van.
Je kussens zijn prachtig! Wat hebben die hondjes het toch getroffen zeg!
Lentegroetjes van Sonja :)

Mayflower zei

Een mooie fleur en kleur op deze druilerige woensdag.
Wat heb je weer prachtige sfeerhoekjes gemaakt Elly, je heb echt de Lente in huis gehaald.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Annemiek zei

Je kunt het je op zo'n dag als vandaag bijna niet voorstellen , maar de lente schijnt er volgende week toch echt aan te komen ,....
Jij bent er in ieder geval klaar voor !
Het ziet er weer SUPERgezellig uit bij je !!!!!!!!!!
Groetjes Annemiek

Unknown zei

Wat ziet het er weer super gezellig bij je uit, met al die lieve pastelkleurtjes! super leuk zeg!
Lieve groetjes Ilona

Emmy zei

Goh Elly wat een PRACHTIG sfeertje heb je in huis echt geweldig. En dat hondje van jullie net een prins(sesje) op dat bedje.
Fijne avond, groetjes Emmy

Madelief zei

Hoi Elly,

Wat een gezellige voorjaarssfeer hangt er bij jou in huis! Mooi al dat roze met wit en lichtblauw. Ik zie dat jij ook vogeltjes in je takken hebt hangen. Toevallig heb ik zo ook vandaag bevestigd, alleen in een ander kleurtje. De kussentjes van de Blokker zijn helemaal leuk!

Fijne avond!

Madelief x

Colorful home zei

wat een mooie blog heb je! grappig hoe dat werkt, zo via via en ja Vip he! heerlijke kleurtjes en tja, als ik een hondje zie ben ik verkocht. Vooral als ze er zo luxe bijliggen haha.
fijne avond nog!
Carolien

Anoniem zei

Je bent wel actief geweest hoor Elly! Wat een prachtige pastelkleuren heb je in huis gebracht. Om van te genieten. En inderdaad, bloemen brengen altijd kleur en leven met zich mee.

Lieve groet,
Gerry

Teacup-In-The-Garden zei

So cute!
Markus

Marieke zei

Wat gezellig! Helemaal lente-klaar!
Kom maar op zon!
Geniet er maar lekker van.
Kom snel weer bij je kijken.
Lieve groeten Marieke

Marjon zei

Wat een prachtige pasteltinten in je super gezellig living room...dan merk je niet eens dat het regent en guur weer is....groetjes Marjon

Wateringen zei

Wat een schattige lente kleurtjes...heerlijk!
Die kussentjes en dat schattige lampje...en ja natuurlijk Freddie...hij is helemaal blij met z'n nieuwe kussentjes..
Vind je post heerlijk lenteachtig...genieten hoor!

Liefs,
Marijke

Fort lapin zei

Hey Elly wat een heerlijke LENTE post,(schrijf ik terwijl manlief weer een blokje hout op de kachel gooit....brrrr) super leuk altijd zoals jij je huis als een kameleon van kleur laat veranderen!! dan weer rood, en vervolgens weer met wit om daarna de pastels weer tevoorschijn te toveren!! Heerlijk!!
Jammer van zondag ...maar niet getreurd je kan op afspraak nu ALTIJD langs komen want de spullen blijven definitief staan in mijn "opkamer"dus!! als je samen met wat vriendinnen langs wil komen ene een gezellige ochtend wil met wat lekkers en BROCANTE shoppen!!!(of alleen...mag ook hoor) gewoon bellen!!

Maar ik wens je zondag een super gezellige dag!!

Liefs Peet

Anoniem zei

Hallo,Elly via Cindy kom ik regelmatig effe bij je kijken,en reageer nooit,maar nu ben ik erg nieuwsgierig naar dat mooie rose gebreide dekentje super,heb je ook een foto waar wij het dekentje voluit kunnen bewonderen en heb je daar ook een patroon van eventueel?Ik heb namelijk de breitik ha ha,niet dat ik me verveel hoor genoeg te doen, quilten ,borduren crea in huis enz enz verder heb je een gezellige blog en ik blijf bij je binnenkijken, vr gr Sietske uit Friesland

Unknown zei

Erg leuk vind ik de vogeltjes aan de takken! Ook n beetje kleur van de kussens vind ik leuk voor bij jou, maar zelf doe ik het maar niet, want bij mij vliegt kleur na 2 dagen weer eruit. Een fijne dag wenst je,
Nicole

Mirjam zei

Hoi Elly,
Wat ontzettend lief, leuk en mooi allemaal weer... Heerlijk, die aanloop naar de lente bij iedereen. Daar word ik nou helemaal vrolijk van.
Je roze gebreide kleed op je mand is echt geweldig. Is dat nou die je van al die verschillende lapjes hebt gemaakt?
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk genieten van je foto's je bent er helemaal klaar voor en je hondje ook wat zit hij daar lekker op her bedje hahahah je kussens zijn leuk .....heerlijk sfeertje ...fijn weekend lieve groet rosita

Celine zei

Oh Prachtig allemaal, mooie kleurtjes heerlijk lente gevoel. Aaah wat een snoepig hondje heb je.. echt een schatje! Fijn weekend en lieve groet Celine

theeleuten zei

Gezellig al die pasteltintjes in je huis........en wat een leuk kussen heb je gemaakt...

Helemaal lente in je huis....

Geniet ervan!

Groetjes Evelien

Unknown zei

Het ziet er weer gezellig uit zo met al die frisse lieve zachte kleurtjes.
En de zon die kot er aan.
Fijn weekend Groetjes Brigitte

sandra_w zei

Ziet er weer supergezellig uit, Elly! Heerlijk het lentegevoel :-)

Het was weer genieten :-)

San x

Jikkes zei

Wat een fijne kleurtjes zo samen!
Laat het voorjaar maar komen...
Zo nu en dan zie ik al een stukje...

isaela zei

Chacun son nid et mr Chien n'est pas peu fier de son petit coin douillet... Isabelle

Vera zei

Wat een heerlijkheid die frisse kleurtjes, nu is het rotweer weer voorbij dus zul je er vast volop van kunnen genieten :D

Groetjes

Vera

Luuk's websitetje zei

Dat kleine vogelhuisje heeft u van mij gekregen.

Luuk's websitetje zei

Super mooie blog. Met allemaal leuke dingen erop.