zondag 28 september 2008

100th post!

Welcome fall!


Fairytales

Geloven jullie in kaboutertjes? Ik wel na vandaag! We zijn naar de pompoenenfair in Schagerbrug geweest en die stond helemaal in het teken van kabouters en trollen:

Do you believe in gnomes? I do after today! We went to a pumpkin-fair at Schagerbrug and it was totally gnome- and troll-themed:
Wie heeft er hier z'n mutsje verloren?

Who lost his little hat?


Ah, de kabouterpuntmutsenkapstok!

Ah, the conical-cap-hatstand!

Verlegen kijken zij naar al die mensen die aan hun voorbij komen.

They're looking very shy to all the passing people.
Maar zo in een grote groep voelen zij zich al meer op hun gemak!

But with all their buddies they're on their ease!
En dit is de familie Vilt, wat een lieve kleine kaboutertjes. Vader, moeder en een hele rits kindertjes! (Kraam: Knutselfair)
We hebben genoten van alle gezellige kraampjes en de kinderen zijn ook nog heel zoet bezig geweest, met kleuren, tekenen en zelfs pottenbakken! Het weer was prachtig, een heerlijk zacht zonnetje stemde de gehele fair vrolijk en kleurrijk.
Oh en Mariska: gezellig weer even met je gekletst te hebben, en het bakkie, dat staat hoor!

And this is the Felt family, what a cute little gnomes. Father, mother and a whole bunch of kids! (booth: Knutselfair)
We enjoyed the whole cosy fair and the kids were very sweet and busy drawing, coloring and even making pottery! The weather was great, a soft, lovely sunshine made the whole fair look bright and happy.

F.O.T.W.
Niet veel tijd gehad van de week om op jacht te gaan. Dit rekje komt van de rommelmarkt. (Ik weet niet wat ik de hele week doe, maar ik kom gewoon tijd tekort!)

I had not much time to go thrifthunting this week. This little rack I found at the fleamarket. ( I don't know what I'm doing all week, but I've no time left!)

En deze had ik al enige tijd geleden gekocht bij de kringloop. Van de week kregen zij allebei een metamorfose:

This one I bought some time ago at the thriftstore. Last week they both got a make-over:


Een likje witte verf en een lief kantje eraan en ik heb er 2 lieve rekjes bij voor m'n stempels!

A little bit white paint and a piece of white lace and voilá: 2 lovely new racks for my stamps!



De huiskamer wordt stiekem steeds meer geconfisqueerd door m'n hobbyspulletjes! Maar gelukkig krijg ik nog steeds geen klachten van de overige gezinsleden! Er kan zelfs nog wel een rekje bij heb ik zo eens bekeken (maar nog niet tegen m'n mannetje gezegd natuurlijk!)!


I'm confiscating more and more space in the livingroom with my craftsupplies! Luckily the rest of the family still doesn't complain! I think there's still more space for another little rack (but that I didn't tell my hubby yet of course!)
Kunnen jullie nou ook zo genieten van dit soort kleine veranderingen? Ik kan daar gewoon gelukzalig naar zitten kijken en me helemaal voldaan voelen!

Do you enjoy these kind of little changes too? I can look at it with a heavenly smile on my face and just feel happy!
Vandaag op de fair ook nog deze koffer gekocht. Ik wilde er nog 2 bij hebben voor al het speelgoed op Tim z'n kamer. Ze passen precies onder het stapelbed. Nou nog de 2e....

Today I bought this suitcase on the fair. I wanted 2 more to store all the toys on Tim's room. They exactly fit under the bunk bed. So, one to go!
And if you wanna join the F.O.T.W. leave me a message at this post and I'll add you to my list:
Het Lieveheersbeestje

Rosabeer

Presents


Van de week haden we dan eindelijk dé Picasadag! Je weet wel, die dag met al die vrouwen van het woonforum! Dat het een waar kippenhok was hoef ik jullie denk ik niet te vertellen! M'n workshop was hardstikke gezellig en de swapjes die iedereen gemaakt had waren geweldig! Wat een explosie van creativiteit!
Last week we finally had the great meeting of the Picasa-forum! You know, that whole bunch of homedecorating-loving women! What a talking and laughing! But we also worked hard that day! My class was great and all the swaps everybody made were absolutely wonderful! What an explosion of creativity!

Deze slinger viel mij te beurt. Wat was ik er blij mee, helemaal mijn kleurtjes en mijn stijl! Toeval...??? Ik geloof er niet meer in! Bedankt lieve Picasagirl!

This garland fell to my share. Oh boy, what a happy girl I was! Exactly my colors and style! Coincidence...??? I don't believe in it anymore! Thanks sweet Picasagirl!

Verder kreeg ik nog zomaar spontaan een kadootje van één van m'n picasa-cursisten. Zij las al langer mee en op m'n blog en had mijn liefde voor oud speelgoed en oude popjes opgemerkt. Een tijdje terug kreeg ik aleens een mailtje van haar dat zij nog een paar popjes uit haar kindertijd voor me had, maar dat was ik inmiddels alweer een beetje vergeten, totdat zij dus donderdag met een lief pakje voor me neus stond! En deze 2 lieverdjes zaten daarin! Helga, echt superbedankt, ik vind ze geweldig!

Further on I voluntarily recieved a little present from one of my picasa-students. She's a frequent reader of my blog and had noticed I love old toys and dolls. So she mailed me some time ago she had a few dolls from her childhood and she wanted to give them to me. I had almost forgotten the whole story till she handed me last thursday this package. And those 2 little sweeties were in it! Helga, thank you sóóó much! I love them!
Wat een lief koppie hè!
What a cute little face!

En dit is zo'n dondersteentje, het straalt van haar hele gezichtje af!
And this little rascal, it twinkels in her eyes!

Give Away
En vandaag is het dus ook een klein beetje feest! Mijn 100e post! Dat had ik ruim een jaar geleden ook niet kunnen denken! En het had ook nooit zover gekomen waarschijnlijk zonder al jullie enthousiaste en lieve berichtjes en mailtjes! Dus bij deze een dikke zoen voor jullie allemaal! En wat is een feestje zonder kadootje? Iedereen die hier een berichtje achterlaat maakt kans op dit zelfgemaakte notitieblokje, en nog een aantal bijpassende vintagekadootjes. Wat dat zijn laat ik nog even geheim, dat merken jullie vanzelf wel! En.... iedereen kan natuurlijk meedoen, of je nu uit Nederland komt, of uit het buitenland, het maakt niet uit!
Ik hoop dat jullie allemaal mee zullen doen!

And today I celebrate the 100th post of my blog, time for a little party! More than a year ago I couldn't have guessed I would post so many messages, but I did! And probably thanks to you all, thanks to all your sweet and lovely comments, they mean the world to me! Big hugs to you all! But what's a party without presents? Everybody who leaves a comment at this post joins the give away, this handmade notebook and some other related vintage goodies. I won't tell you what these are, but you'll see! And.... everybody can enter this give away, people from the Netherlands, or from foreign countries, it doesn't matter! I hope you will all join the party!
Hugs, Elly

70 opmerkingen:

Shabby-Roses-Cottage zei

Dear Elly,
It's a beautiful 100 post!!!
I love your garland on the first picture...It's soooo sweet...
And this felt gnomes family, wow how cute !!!
Thank you so much for sharing it...
Many lovely greetings,Pati

Eveline zei

Hoi Elly, ik vind het altijd gezellig om op zondag avond even naar jouw blog te hoppen. Even kijken of je nog wat leuks op de kop hebt weten te tikken.
Gefeliciteerd met je 100ste post. Dat er nog heel veel mogen volgen.
Eveline.

Anoniem zei

gefeliciteerd met je 100e post, ziet er altijd zo gezellig uit met leuke foto`s en berichtjes :)
groetjes Monique

ever changing zei

Hi Elly,
I am back to your blog to get some ideas! I loved your trick of adding lace to the shelf! I have two little shelves sitting in my garage and now I know what to do with them....
Great blog!
Thanks,
wish

monique zei

Hoi elly,
Gefeliciteerd met je 100ste post!
Wat heb je weer leuke rekjes gevonden zeg, echt enig.
Diempompoenenfair ziet er echt leuk uit.
Ik heb op het forum al gelzen dat het zo gezellig was afgelopen donderdag. Ik baalde er wel van dat ik geen vrij kon krijgen op mijn werk. Volgend jaar kom ik beslist weer wel.
Nog een fijne avond.
Monique.

Marloes zei

Gefeliciteerd met je 100ste post!!! Elke post is een feestje om te lezen, echt waar!

Je rekjes zijn echt heel erg leuk, en ben ook jaloers op je prachtige stempels!!!

Je zag er in het eggie toch wel heel anders uit dan ik dacht, meer een kruizing tussen leyla en jeanette. Ik had alleen het donkere haar goed. En je zus zag er uit zoals ik me jeanette eigenlijk had voorgesteld! hihi! Maar het was een super gezellige dag!!!

Abacaxi & Hortelã zei

Gefeliciteerd met je 100e post, geweldig!! Zo ook je 2 'rekjes', ze zien er prachtig uit in het witmét kantje! En je stempels staan er mooi opgeruimd bij zo! Je hobbyplek is een heerlijke plek zo te zien. Daar is het heerlijk toeven!
Fijne zondagavond nog!!
Liefs, Chantal

M@risk@ zei

Ja, het was erg leuk dit weekend in Schagerbrug. Helaas geen tijd gehad om zelf foto's te maken maar Jarno is beide dagen meegeweest en heeft voor mij nieuw scrapmateriaal vastgelegd. Moet zeggen dat hij het in z'n vingers heeft. De kabouters waren idd superschattig. Mooie aankopen weer en de koffie doen we zeker een keer binnenkort. Gezellige week die hier ook veel te snel voorbij vliegt.

Margriet Tournier zei

Gefeliciteerd met je 100ste berichtje! Dat er nog maar veel mogen volgen!

Heidi zei

Hallo Elly,

Ik kwam op je blog via Heleen. Gefeliciteerd met je 100e post! Ik vind je blog geweldig! Wat een inspiratie.

Groet Heidi

Jeanet zei

Super gefeliciteerd met je 100 ste post , ik lees je blog altijd zo graag , moet er vaak om lachen hoe jij dingen verteld lijkt wel uit mijn eigen mond te komen , zoals die rekjes, er kan wel een derde bij maar dat weet mijn man nog niet hihihi , zou ik ook kunnen zeggen ! Lijkt me ook zo gaaf zo'n pompoenenfair , geweldigggg die paddestoelpoppetjes zouden prachtig bij mij staan !En wat leuk he zulke onverwachte kadootjes !!

Marianne zei

Gefeliciteerd met je 100e post!!! En wat een prachtige vondsten en cadeautjes heb je aan je verzameling weten toe te voegen. Het was mij weer een waar genoegen om even binnen te mogen kijken!
Groetjes en een fijne week,
Marianne

Marjolein zei

First congrats on your 100 post!!! I enjoy stopping by each time, having a peek in your cosy house and seeing all the gorgeous things you create, if it's for your "daily life" or for scrapbooking, I love them all!

It looks like you had a great day, lovely pictures!
The gnomes are so cute! And the shelves.... the are great, that lace really does the trick! Great work girl!

I hope you are gonna do at least a 100 more post, cause I'm not going to stop visiting! Thanks for the peeks in your house and the other wonderful things you show!

M. zei

GEFELICITEERD!!!!!!!
jeetje Elly al weer 100!!!!!!
wat gaat dat hard he???? geweldig....
ikzelf heb eigenlijk helemaal niks met kabouters.....maar je rekjes met stempels...helemaal geweldig en idd er past stiekum nog wel een rekje bij.....hihihihi....
En om de boel nog eveen aan te moedigen...wist je al dat er 24 oktober in hoorn een kringloop word geopend???(wat gemeen he?????)
Als je dan nog eens verveeld (hahahaha) dan kan je daar nog eens heen....
En ik heb natuurlijk de foto's van de picasadag gezien ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben gehad en wie weet ben ik daar ook nog eens.....

een hele fijne week!!!'
groetjes Manuela

LiLi M. zei

Van harte gefeliciteerd met je 100ste post Elly! Ook ik hoop dat er nog vele zullen volgen. Grappig zo'n pompoenfair met kabouters! En wat zijn je rekjes weer leuk geworden Miss O'Lacey, dat kantje maakt het weer helemaal af! Geen groepsfoto van de picasadag? Ik wens je weer een hele fijne week, groetjes L.

Alice zei

Congrats on your 100th post. I didn't read them all but most of them I think I did. It's nice that you share your lovely stories and lovely stuff with us.

Have a nice week.

Alice

Jikkes zei

Lieve Elly,

Van harte gefeliciteerd met je 100ste post. Ik verheug me al op de volgende 100.

Picassa heb ik nog niet eerder van gehoord....klinkt leuk.
En de slinger vind ik geweldig!

Zo ook de rekjes zijn superleuk geworden en fantastisch om daar je mooie stempels in uit te stallen.

Natuurlijk ga ik duimen voor je give away geschenk.

Duim...duim...duim...

Anoniem zei

Hoi Elly, van harte gefeliciteerd met je 100ste berichtje!! Ik lees altijd graag je blog, ook al reageer ik niet altijd ;) Wat een geweldige foto's staan er weer van die lieve kaboutertjes en je rekjes die je dan zo leuk oppimpt, super!! Ik heb ook al heel wat adresjes van je blog geplukt. Dus jij ook super bedankt voor al dit leuks en ga vooral zo door!

Liefs, Sandra

Anoniem zei

Hee Elly, van harte met je 100ste post! Ik hoop dat er nog heel veel gaan volgen, want ik ken geen een blog waar ik zo blij en geinspireerd van raak als van de jouwe! Deze post heeft weer alles, leuke oude dingetjes, mooie rekjes zelf opgeknapt voor je stempels, vilten poppejes, interieur en sfeerplaatjes enz. Ben er weer helemaal happy van! BEDANKT!!!

Twa zei

El, gefeliciteerd met je 100e post!!! Ook nu ziet je post er weer gezellig uit. Ik had gister helaas geen fototoestel mee genomen, het zag er idd heel gezellig uit allemaal.
Je stempelrekjes zijn leuk geworden. Ik heb er ook nog 2 liggen en die ga ik van de week schilderen (+ nog meer andere rekjes die ik nog moet doen).
Ik vond de picasadag ook heel gezellig, en ben erg blij met mijn notitieboekje. We hadden een leuk groepje bij elkaar.
Nou El, tot de volgende 100 post's!
Groetjes Twa.

casa nostra zei

hoi elly,
vind het heel leuk dat ik je nu ook eens in het "echt" heb kunnen meemaken. ik had dus echt een blond iemand in mijn gedachte bij jou. ik had jouw swap nog niet gezien, maar hij past helemaal perfect bij je. mooie aanwinsten je stempel-rekjes. en op naar de 200ste post.

Tiets zei

heerlijk je vehraal weer te lezen, ik kijk er elke zondag naar uit en hoop stiekum zaterdags al dat er weer wat staat...maar helaas hihihihi
prachtige dingen weer gekocht en gekregen El!!

Marja Rijnsburger zei

Allereerst gefeliciteerd met je 100ste post. Dat er nog maar vele mogen volgen want ik geniet er elke keer weer van. Ik had op het forum alle foto's al bekeken van de picasa dag en wat hebben jullie het gezellig gehad zo te zien en te lezen.
Leuk zijn je rekjes geworden en met de stempels erin weer een sieraad in je hobbyplek.
Ik heb ook weer meegedaan aan de f.o.t.w. dus je mag me er weer bij zetten hoor. Hoe krijgen we nog meer blogster enthousiast voor deze f.o.t.w. Want ik weet zeker dat er nog veel meer blogsters zijn die ware kringloopbezoeksters zijn. Ik vind het in ieder geval een leuk iniatief.
Groetjes en een fijne week

Anoniem zei

ik lees nog niet zo lang je blog, maar vind hem een van de leukste uit mn lijstje! wil spontaan naar rommelmarkten, en dat wil heel wat zeggen, omdat ik als kind altijd mee moest en me had voorgenomen,dat als ik later groot zou zijn,nooooit nog naar een rommelmarkt zou gaan!
groetjes manja

Anoniem zei

very clever makeover of the vintage items!
Smart move!

sandra_w zei

Gefeliciteerd met je 100ste post!! Ik kom altijd heel graag op visite bij je ;)) Je hebt weer hele leuke spulletjes gescoord en gekregen!

Fijne avond!

Sandra xx

Unknown zei

hay Elly,

gefeliciteerd meid met je 100 post!!
en wat ziet het er gezellig uit zo met je kabouters lekker in de herfstsfeer :)
en oooooh wat een prachtige stempels,toppie hoor!!

atelierlemlem zei

HIEPERDEPIEP..Hoera! 100 blogjes, wat een mijlpaal! En ik vindt je blog één van de leuksten die ik gevonden heb, en lees het iedere week. Dat je ook elke week even bij ons komt kijken wordt ook heel erg gewaardeerd!
En je vraagt je af wat je de hele week doet?? Nou, kijk maar eens op je blogje, zou ik zeggen! Je werkt gewoon 48 uur per dag en maakt hele mooie dingen.. Die rekjes, het boekje..het kan niet op. Iedere keer heb je weer iets moois gemaakt. Je bent echt een grote inspiratiebron voor velen, Elly. Leuk dat de Picasa dag zo geslaagd is en die slinger en popjes zijn ook super leuk. Maar die fair is het allerleukste, dat is iets dat ik ook graag eens zou willen bezoeken, maar hier hebben we dat soort dingen niet...
Veel plezier met al je activiteiten deze week en op naar de volgende 100!
p.s. ik heb ook nog een F.O.T.W. geplaatst.

Heleen zei

Wat een prachtige post! Proficiat met je 100 ste!
Ik word helemaal blij van al die herfstkaboutertjes en kan ook erg genieten van zo'n mooi hoekje met stofjes en een nieuwe kleine veranderingen (rekje)!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 100e post!
Ik heb je in je album ook al verteld hoe mooi ik je swapcadeau vind, past echt helemaal bij je, net alsof het er altijd gehangen heeft.
Hé meid, op naar de volgende 100!

Anoniem zei

Wow! Je 100e post... Niet te geloven hoe snel de tijd ook gaat.... Ik lees je blog met plezier en vond het jammer dat ik geen tijd had om 2 workshopjes te doen op de picasa-dag! Ik was druk bezig met mijn gruttersbak te schilderen die me ook al heel lang smekend aankeek :-)

Ga zo door, ik word altijd vrolijk als ik je stukjes lees.

Groetjes Claudia B.

Rumour has it zei

Wat een leuk idee om die rekjes te gebruiken voor je stempels! En eigenlijk vind ik ook helemaal dat zulke mooie houten ´dingetjes´ uitgestald mogen worden, het ziet er decoratief uit. Ik ben geen scrap-mens, maar stempelen doe ik graag en ik heb er inmiddels ook enkele (misschien een tip dat zelfs de Action momenteel een paar leuke en goedkope kerststempels heeft!).
Ja, ik doe zeker mee met je give-away; vind het boekje geweldig mooi. Proficiat met de mijlpaal van 100 en nog vele jaren erbij, zullen we maar zeggen :D
Groetjes, Marjolijn

marga zei

Hoi Ellie

Jammer dat we op de picasadag niet ff met mekaar hebben kunnen praten maar het waren zo veel meiden en zo weinig tijd.
Wat heb je die rekjes mooi opgeknapd en wat heb je een mooie stempels.

Bertina zei

Hallo Elly,
Ten eerste gefeliciteerd met jou 100e post, leuke mijlpaal! Ga zo door.
Leuke fair heb je bezocht, ook voor kinderen heel leuk zo te zien! Jouw kringloopvondsten en opknappers zien er ook weer top uit, jouw hobbyhoekje ziet er zo leuk uit en vooral met al die stempels goed idee zeg!
Leuk dat de picasaforumdag zo'n succes is geworden en je bent goed bedeeld met leuke kadootjes!
Groetjes en een fijne week!

Blue Cottage zei

hey Elly,
GEFELICITEERD met je 100ste, op naar de volgende 100.
Door jou ben ik nu een beetje aan het digiscrappen, ik vind dat je atijd avn die mooie dingen maakt.
Kabouters en pompoenen.....een waar sprookje :).
gROETJES cOBI

Giulianadicuore zei

Congratulation!!!

Giuliana from Italy

Mireille zei

oh meis wat geweldig!!!!
ik had zó graag naar die fair gewild dus..
maar goed.. lekker dat ik op jouw blog nog even kon genieten...
gefeliciteerd metje honderste post! Jeetje joh!!

verftechnieken zei

Hoi Elly,
Even een bezoekje n.a.v. je topic op het Picasa forum. Ik heb even gekeken en het ziet er hier heel gezellig uit. 100 posts! Was het moeilijk om dit consequent vol te houden?
Groetjes,
Mir

Alisa Noble zei

Congratulations on 100 Elly!

What a fun time you must have had at the pumpkin fair... with all of those darling little gnomes.

Anoniem zei

Hieperdepiep Hoera
Gefeliciteerd ....
Ik denk ben jij niet ietsje te oud voor kabouters, maar na je foto's te hebben bekeken begin ik zelf ook weer te twijfelen.
Groetjes Wietske

Anoniem zei

O, dat notitieboekje zou ik ook maken op de forumdag, maar omdat er zoveel aan me gevraagd werd heb ik een ander de kans gegeven.

Kan nu wat beter namen en gezichten plaatsen.

Leuk zeg honderd posts....

Hetty D

nelleke zei

Hallo Elly, als stille meelezer wil ik je van harte feliciteren met je 100e log! Ik hoop dat er nog veel volgen want ik geniet met je mee! Veel succes en een hartelijke groet,
Nelleke

Wendy Schoonhoven zei

O man, your 100th post already!! Congrats girl, it is always a treat to read your blog. I love the little felt (?) banner you got from one of the picasa-girls but am also curious to see the workshop you gave them. Love the new shelfs for your stamps...Good luck with choosing a someone to give the blog candy to (which is gorgeous by the way!!), xxxWendy.

Miss Marple zei

Hoi

Eigenlijk dacht ik dat ik gisteren al wat had geschreven, maar naar het schijnt toch niet!

Van harte met je 100ste post!!! Ik vind het altijd zo heerlijk bij jou langs te komen en al die heerlijke dingen te zien die je meemaakt, koopt en zelf maakt. Ik verheug me al op de volgende 100 posts!

Lieve maar regenachtige groetjes uit Duitsland - Irma

Anoniem zei

Hoi Elly,

Gefeliciteerd met je 100ste post en dit blog is echt Elly!! Ik heb je in het echie ontmoet en vind dit helemaal bij jou passen. Je spontaniteit is terug te vinden in je manier van schrijven en ook ik hou van alle spulletjes die je overal vandaan tovert:) Ook een genot om jou bij de freestyle groep te hebben!! Dank je wel en liefs, Jacq

Marlies zei

Wow, I wish I could do makeovers in the living room like you do! I should probably take a workshop from you! Love your stamp racks. :)

And all of it is done with so much attention and sense for details... You're one of a kind.

Congrats with your 100th post!

xoxo
Marlies

Anoniem zei

Goedenmorgen Elly,

Heel hartelijk gefeliciteerd met je 100e post, super!

Ik lees elke week je blog, ik vind 'm super! Je maakt prachtige dingen en je vindt ook altijd van die jaloersmakend (hihi)leuke dingen bij de kringloop en op rommelmarkten!

Ik wens je nog heel veel plezier met je blog en ik blijf met veel plezier lezen!

groet en nog een fijne dag verder,

Yolanda

Anoniem zei

Hallo Elly,

Gefeliciteerd met je 100ste berichtje. Ik vind ze altijd hartstikke leuk om te lezen en je maakt van die mooie dingen. Het geeft mij ook weer inspiratie. Ik hoop er nog lang van te genieten.

Groetjes, Inge

Ineke Pluim zei

Hoi Elly! Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n bloglezer, maar deze blog van jou is wel heel gezellig...!!! Wat ben je creatief! Ik heb met open mond zitten lezen en van je foto's genoten. Gefeliciteerd met je 100e post en ik hoop dat er nog velen zullen volgen! Succes en tot de volgende keer!
Groetjes van Annemine(Ineke)

VANMARIEKE zei

Hi Elly,
Allereerst bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog.....
Wat heb je leuke rekjes!!! Ben jaloers! Ik vind nooit zulke leuke spullen op rommelmarkten/kringlopen etc.
Ga zo door (en ik ga je bij mijn favorieten zetten hoor). Groetjes, Marieke

D@nielle zei

total eyecandy every single post ! Thanks for sharing it with us all !

Anoniem zei

Hoi Elly, las je berichtje over je 100ste post, gefeliciteerd!
Ik heb op de forumdag even bij jullie zitten kijken en het was leuk om al dat gefröbel te zien!
Wat was het gezellig hè?!
Groetjes Tanja (picasa met hartjes)

Tuur zei

Zodeju 100 van harte gefeliciflapsteerd!!
Wauw wat een stempels....zwaar onder de indruk.
Ik lees wel altijd op je blog maar het onbreekt mij vaak aan tijd...(tja picasaforum lezen dan de albums nog...) om iets neer te krabbelen maar voor 100 maak ik graag een uitzondering op naar de volgende.
Groetjes TureluurBelleMietje

Unknown zei

Hoi Elly, gefeliciteerd met je 1000je posting!
Je site ziet er supermooi uit!. Bij het zien van je rekje kwam ik op een geweldig idee, bedankt voor de inspiratie. Veel succes nog verder!

groetjes Agnes

HillsAngels zei

Hallo Elly,
via een ander blog bij jou terecht gekomen. Wat een leuk blog!!! en wat een mooi huis heb je, ik heb me wel een tijdje vermaakt met al je berichtjes te kijken en te lezen.
Hartelijk gefeliciteerd met je 100e post en op naar de volgende 100
groetjes Hil

Moon Hulsman zei

Van harte Ellie en je geklets is zo inpirerend en gezellig Wat mij betrefd op naar de volgende 100
Liefs Moon

Anoniem zei

Wat een schattige kabouters!! En JA ik geloof nog steeds in kabouters. Als we in het bos wandelen en mijn ouders zijn erbij, dan zien mijn vader en ik steeds een kaboutertje lopen, rennen of zich verstoppen. Haha.

Twa zei

Nee, ik was niet aan de fotw toe gekomen. Ik denk dat ik morgen weer even op jacht ga, dan doe ik zondag weer mee.
Groetjes!

Je@net zei

Meis toch, van de eerste tot de 100ste is het hier elke keer genieten! Wat een prachtige foto's laat je ons nu toch ook weer zien!! Lekker zo doorgaan dus!

I. zei

Mmm, ik wil ook wel zo'n mooi boekje ;-)
Elly, hartelijk gefeliciteerd met je 100e post! Ik ben heel blij om je een beetje te 'kennen' en vind het nog steeds heel gezellig hier in blogland. Het is soms wel moeilijk om tijd te vinden... Maar daar heeft iedereen wel eens last van, hè!

Mrs. Cherry Heart zei

Hi Elly,
I have enjoyed your blog for some time now!
Such beautiful pictures and I especially appreciate the translation!
:-)

Congrats on reaching your 100th post!

Hugz, Dolly

corry zei

Hallo Elly, gefeliciteerd met je 100ste post en dat er nog maar veel mooie posts mogen volgen! Je hebt echt een fijn oog voor detail en het is dan ook altijd een feest om even bij je langs te gaan!

Karoeza zei

jij vindt toch ook altijd de leukste dingen! Prachtig weer.

en natuurlijk geloof ik in kabouters!
Ik wil nog steeds een seizoenstafel .. uhm plank maken mét lieve kleine kaboutertjes voor de herfst,maar t komt er niet van.

En 100 berichten! Wow.

Anja zei

100 berichten! Ik ga zo zelf maar ns kijken hoeveel ik er heb geschreven want ik zou het niet weten.

Gefeliciteerd met je jubileum en vooral zo doorgaan: vind ik heerlijk! :)

XOXO Anja

Crafty Mama zei

Nouja dacht toch echt dat ik al een berichtje had achtergelaten... mmmm...

Nogmaals gefeliciteerd met je 100ste!!!! Dat er nog maar honderden geweldige postjes bij mogen komen! Ik lees ze graag!
Elizabeth

WEERspiegeling zei

hai Elly,
allereerst gefeliciteerd met HONDERD geweldige blogs; knap hoor hoe je ieder keer weer zo'n gezellig sfeertje weet neer te zetten. En dat leuke boekje had ik graag willen maken op de Picasa-dag, helaas kon ik er niet bij zijn. Mischien, mischien, maak ik zo nog een kansje :-))
Blijf vooral doorgaan met deze blog, dan blijf ik ze lezen!
Lieve groetjes,
Anita (Het Weerhuisje)

Anoniem zei

Hi Elly,
Ik sluit me maar volledig bij de vorige 66 schrijfsters aan hoor !!!
En dat er nog vele mogen volgen :)
Groetjes, Janneke.

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Van harte gefeli met je 100 ste post!
Geweldig!
Maar wat ziet alles er weer leif uit! Ik kan me goed voorstellen, dat je tijd te kort komt.
Meis! Wat weer een prachtige dingen had je gemaakt voor het ScrapBookMagazine!
Toppie, hoor!
Enne.....jaaaaaa......
Ik geloof al 29 jaar heilig in kaboutertjes en ook in Sinterklaas!
Je bent net zo'n kleine mama-boef als ikke hier.....
Stiekum iedere keer een beetje meer roze in de kamer smokkelen in de hoop, dat de "mannen"het niet zullen opmerken, ha, ha....
Volgens mij doen ze net alsof, hoor....
Mijn mannetje aaide me laatst over m'n bol en zei: "Denk je nou echt, dat we al die zoete koekjes hier niet opmerken? Ha, ha...keep on dreamin'. Zo lang jij maar happy bent!"
Dat was wel heel erg lief!
Hoe is het met de arm van je zoon? Hopelijk alles goed?

PS> De herfstslinger en de andere slinger? Prachtig! Heb ik eigenlijk ook wel zin in om te makenLiefs en een hele fijne knutselzondag gewenst, Jen.

Anoniem zei

viagra online without prescription buy viagra jellies - order viagra online us no prescription

Anoniem zei

soma generic generic soma 350 mg - ver argento soma online