vrijdag 21 oktober 2011

Random Things...




Eigenlijk niets speciaals te melden vandaag (nou ja, even laten weten dat ik nog leef!)...




Nothing special to share today (well, just to let you know I´m still alive!)...






Het was een gekke, drukke week...




It´s been a crazy week...



Had een deadline te halen...


Had to catch a deadline...




Bezocht mijn lieve vriendin Cindy en het was zo moeilijk om afscheid van haar te nemen, het brak bijna m´n hart (ik mis je lieffie!)...




Visited my sweet friend Cindy and it was so hard to leave her, it almost broke my heart (miss you sweetie!)...





Gaf workshop aan een stelletje gekke meiden (lees er meer over hier)...




Teached a couple of silly girls (read more about it here)...



Heb wat gewinkeld (had wat nieuwe winterkleren en schoenen nodig, een vrouw kan er niet genoeg van hebben toch?)...


Did a little shopping (needed some winter clothes and shoes, a girl can´t have enough, don´t you think?)...



Reed de kinderen wat in het rond (logeerpartijtjes, film, nieuwe schoenen kopen, hemeltje lief middelste heeft maat 44, hij is pas 12!)...


Drove the kids around (sleepovers, movie, buying new shoes, omg... middlest has size 44, he´s just 12!)...



Heb wat aan zumba gedaan (ik vind het héérlijk! Volgens mij wordt m´n buikje nu al wat strakker, hahaha! Wat een grap!)...




Did some zumba (I lóve it! Think my belly is already a bit tighter, hahaha! What a joke!)...



Maakte een appeltjeskrans (en ook nog eentje met kastanjes)...




Made an apple-wreath (and one with chestnuts too)...





Oh, en ik probeerde ook nog wat aan het huishouden te doen (maar dat mislukte jammerlijk!)...




Oh, and I tried to do some house hold (but that failed pitiful!)...




Och, wat kan het schelen, doe rustig aan en relax! Net zoals de hondjes doen (wat liggen ze schattig zo he, in hun nieuwe bedje!)


Oh, what the heck, take it easy and relax! Just like the doggies do (look how sweet they´re lying in their new bed!)


Have a happy and relaxing weekend!




Hugs,






34 opmerkingen:

What's in a day zei

Ik had net je post over de malle meiden gelezen. Heerlijk om dat te doen en wat een gezelligheid.
Maar je hebt genoeg gedaan hoor, leuke kransen, lekker geshopt nu maar even relaxen...mooie plek trouwens voor die schattige vriendjes.

Lieve groet,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Je bent lekker bezig geweest...genoeg te melden dus!!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

vrouw Hommel zei

Huishouden loopt niet weg blijft altijd rustig op je liggen wachten. Wat een gezelligheid weer bij jullie thuis. Mooie appeltjes krans ook, zal wel lekker ruiken.
groet

Kaatje zei

Wat een leuke krans, heel leuk idee!!! Je hondjes boffen maar met zo'n bed. Fijn weekend!! Karin

flowersandhome zei

Druk maar leuk bezig geweest lijkt me.
Je appeltjeskrans is heel leuk geworden.
Je 'fake' paddestoelen passen helemaal bij het seizoen en bij het rood-wit dat overal terugkomt. Heel mooi ziet het er allemaal uit dus met dat huishouden komt het ook helemaal goed volgens mij.
Groetjes,
Marian

Unknown zei

The apple wreath is so cute . I should go to Zumba also. My tummy really needs it :P

Pierelantijntjes zei

Zo, dat is zeker een drukke week Elly! Ik vind je appeltjeskrans geweldig!
Fijn weekend
liefs Ester

Marieke zei

Wat een gezellige week. En wat een mooie foto's en leuke knutsels. Vooral je paddenstoelen vind ik erg leuk. Fijn weekend! Liefs Marieke

It's me zei

Wat een heerlijke gezellige leuke post !!..ik heb van je genoten vandaag....fijn weekend.....knuf voor de hondjes...liefs van mij...xxx...

De Theemuts zei

Hoi! Wat leuk zeg zo'n appeltjes krans, wat een idee! en die paddenstoeltjes zijn ook echt schattig! Ik ga je volgen hoor! Fijn weekeind, Coby

Teacup-In-The-Garden zei

Wonderful photos! The apple-wreath is cute!
Have a nice weekend,
Markus

rianne atelier Koekendiefie zei

Leuke dingen allemaal weer en ja een vrouw heeft af en toe wat nodig. En gelukkig laat je weten dat je nog leeft. jij ook een fijn weekend. Warme groet Rianne.

Een sneller kloppend hart zei

Wat een heerlijk sfeertje weer, je zal je vast heel erg aan 't verheugen zijn op kerstmis? Of ben ik nu te vroeg? :-)
Nou ik in ieder geval wel!

Fijn weekend

Veel groetjes, Veronique

Tammy@T's Daily Treasures zei

Yes, my weeks are usually busy like that too. I should be doing some household things now but just can't seem to get in the mood. I would much rather relax like your pups. Have a wonderful weekend. Tammy

Rozmeen zei

Lieve Elly,

dank je wel voor je lieve mail. Heerlijke post! Wat ben je lekker bezig geweest. De krans is heel mooi geworden!

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

sandra_w zei

Zo'n gezellig sfeertje heb je weer gemaakt! De appeltjeskrans vind ik helemaal geweldig! Superleuke foto van de hondjes in hun heerlijke bedje....ze boffen maar met zo'n creatief vrouwtje :-)

Fijn weekend!
San x

Marjan zei

Nou, jij hebt je bepaald niet verveeld! Je foto's van je creaties en hoekjes zien er weer schitterend uit!

Fijn weekend, Marjan

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke post....niets speciaals te melden, schrijf je....nou je hebt niet stil gezeten zeg! wat een gezellige dingen heb je gemaakt.....zo leuk met die rode accenten. Ik ben dol op rood!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Fia zei

Gezellig je rode post en wat heb jij mooie paddestoelen!!!
Ik hou van rood met de herfst en met een knipoogje naar de kerst..
Afcheid nemen is nooit leuk en zeker van iemand die je zo dierbaar is he??

geniet van je weekend Elly..
Groetjes Fia

Mirjam zei

Hey Elly,
Ik had gisteren al een reactie bij je achtergelaten, dacht ik tenminste... Zeker iets verkeerd gedaan...
Ik dacht bij mezelf; Niet veel te melden, ze heeft het hartstikke druk en heeft heel veel gedaan!! Wat mooi, je appeltjeskrans, en dan ook nog eentje van kastanjes. Hoe doe je dat nu weer, maar dat staat misschien op je andere blog. Dan ga ik daar ook maar weer eens even kijken.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Groetjes,
Mirjam

Gepke zei

Wouw! Dat is een gevulde week geweest. Die appelkrans is erg leuk, doe je dat met echte appels? Lieve groetjes, Gepke

Inge zei

Wat een heerlijk berichtje weer Elly! Want weet je, mijn huis ziet er dan wel helemaal anders uit, en is lang niet blogwaardig (haha!), maar verder hebben we toch wel veel overeenkomsten hoor! Het 'knutselen' natuurlijk, en ook de schoenen, de kids en...Zumba! Dank je wel voor je altijd warme inkijkjes en een heel fijn weekend!

Irma zei

ohhh noem dat maat niets te melden, ik heb genoten van je post:-))
liefs irmaXXX

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk bezige bij be je maar wel allemaal leuk dingen en tja je huishouden ach die ligt er morgen ook nog hoor tis weekend dus lekker genieten ..live groet rosita

Jeanet zei

Een "gewone " week maar het ziet er weer superrrr gezellig uit bij je , ben zo benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt zal wel kerst spullen zijn denk ik ??
Wat liggen die rakkwers van honden er toch prinsheerlijk bij zeg ! Wat een bof met zo'n vrouwtje !!

Lieve groetjes Jeanet

Claudia Leertouwer zei

Ik vind het niet gek dat bloggen er daarom een beetje bij ingeschoten is, wat een activiteiten!

Madelief zei

Hoi Elly,

Je klinkt als een bezige bij! Je huis ziet er gezellig uit met alle rode details. Wat een prachtig lampetstel heb je trouwens.

Een gezellig week,

Madelief

Unknown zei

Wat n leuk bericht Elly, ondanks dat je niks te melden hebt...hi hi
Fijne avond nog!
Nicole

Miss Marple zei

Zucht, eindelijk ook weer eens tijd om langs te komen en alles te bewonderen. Vooral die appeltjeskrans heeft mijn hart gestolen!
Hele lieve groetjes - Irma

Chronicles of Dolliedaydream zei

Aww the dogs look so cute Elly! I havent seen any photos of them for a while - they are gorgeous :-)

You are brave doing a Zumba class lol! xxx

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE SFEER FOTO'S!!
WAT EEN MOOIE LAMPETKAN SET!!
NOU JA, ALLES WAT OP DIE FOTO'S STAAN IS MOOI!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Sweet Cottage Dreams zei

LOVE your randomness of days! Red and white, so pretty and fresh. How do you make an apple wreath?

xo
Becky

Petra zei

Wat een fijne herfssfeer heb je in huis. Je paddenstoelen zijn schattig.
Wat zou het moeilijk geweest zijn om afscheid te nemen. Sterkte daarmee.

Liefs van Petra

carol ann zei

Elly, I found your blog through Pinterest, your apple wreath was pinned. Could you tell us how you made it, it is beautiful! Great blog, too! carol ann at http://carolannbychance.blogspot.com