donderdag 16 augustus 2007

Paar nieuwe (en oude) lootjes

papier (Fancy Pants), bloemetjes (Prima Flowers), kant, ric-racband, kleine en jumbobrads, rub-on letters (Scrapworks), chipboard letter (Rusty Pickle), klemmetje (MM), phototurns (Junkitz)
De geschulpte rand heb ik aan de hand van een malletje getekend en uitgeknipt. Met de crop-a-dile heb ik er gaatjes in gemaakt.
papier en die-cuts (Scribble Scrabble), vilt, doorzichtige knoopjes (7 Gypsies), chipboard letters (Basic Grey), rub on letters (Scrapworks)
De ster heb ik getekend en uitgesneden, uit vilt heb ik een ster geknipt en rondom gestikt. Bovenin staat de journaling geschreven. Onder de knoopjes zit een rondje uit het die-cut vel.
Deze stond in het vorige SBM: cardstock, sukje stof, letterstickers (Rusty Pickle, Basic Grey), stempel (Fancy Pants), kant, chipboard hart (Rusty Pickle), chipboard letters (Scenic Route)
De rand rondom is gestempeld, i.p.v. dessinpapier is hier een stuk geruite stof gebruikt. En ook deze stond daar in, dit is wel een van m'n favorieten: papier (Junkitz), bloemen (Prima Flowers), knoopjes, kant, chipboard letters (Basic Grey), glaze.
Een paar uitgeknipte bloemen zijn bewerkt met glaze, maar dat is zo niet heel goed te zien.
Vandaag weer te werk geweest en ohlala, er waren al weer wat nieuwe spulletjes binnengekomen! Nieuwe lijnen van Basic Grey (die met die kindertjes vind ik zóóóó leuk!!!), wat nieuwe clearstamps van Autumn leaves en 7 Gypsies (ook errúg leuk!), en een nieuwe serie brads (3 maten) met bijpassende knoopjes. Alles heeft weer een hoog "heb"-gehalte!
Ik heb me nog ingehouden, eerst maar weer eens 2 Memory Makers mee genomen, dat wordt dus lekker lezen en inspiratie opdoen vanavond! En natuurlijk, niet te vergeten, het nieuwe SBM meegenomen. Heb natuurlijk wel eerst gekeken of ik er nog instond! En jawel, er staan een paar lootjes en een transparancy-albumpje in van mijn hand. Verder moet ik nog een workshop voorbereiden, lekker met glitters en glimmies! Dus als jullie me missen weten jullie wat ik aan het doen ben!

7 opmerkingen:

Je@net zei

Vond je projecten uit et SBM weer super Elly, maar dat wist je al!
De nieuwe lootjes mogen er ook zijn!!

Marjolein zei

Ziet er weer super uit Elly, heb al genoten van die LO's in de SBM, maar zo nog een keertje!! Enne, nou niet zo praten over allerlei nieuw spul.....hier is het nog niet eens!!

Lia zei

ziet er weer super mooi uit

Tiets zei

je lay outjes zijn altijd superrr hoor Elly en in het echie al helemaal!

monique zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg!

Janny zei

wat een prachtige lootjes Elly en wat heb je een gezellig huis!

Peet zei

Wat ontzettend mooi!!!